???? ???? ?????? Σε αυτό το – γραμμένο μέσα στις ισραηλινές φυλακές – μυθιστόρημα, ο Noυρ, ένας Παλαιστίνιος αρχαιολόγος που ζει σε έναν προσφυγικό καταυλισμό στη Ραμάλα, υιοθετεί την ταυτότητα του κατακτητή σε μια προσπάθεια να κατανοήσει τη σιωνιστική νοοτροπία, αλλά και να παρεισφρήσει σε μια ομάδα Ισραηλινών αρχαιολόγων που θα πραγματοποιήσει ανασκαφές σε έναν από τους...
???? ???? ?????? Σε αυτό το – γραμμένο μέσα στις ισραηλινές φυλακές – μυθιστόρημα, ο Noυρ, ένας Παλαιστίνιος αρχαιολόγος που ζει σε έναν προσφυγικό καταυλισμό στη Ραμάλα, υιοθετεί την ταυτότητα του κατακτητή σε μια προσπάθεια να κατανοήσει τη σιωνιστική νοοτροπία, αλλά και να παρεισφρήσει σε μια ομάδα Ισραηλινών αρχαιολόγων που θα πραγματοποιήσει ανασκαφές σε έναν από τους...
Εξήντα χρόνια πριν, σ’ ένα χωριό της Μάνης, ο Ζαφείρης Ζερβάκος φέρνει νύφη, από τα Γιάννενα, τη Λάουρα. Η ευγενική και ευαίσθητη αρχοντοπούλα έρχεται αντιμέτωπη με τις απαρχαιωμένες αντιλήψεις και τη σκληρότητα των ανθρώπων, αλλά και με το άλλο πρόσωπο του συζύγου της. Η γέννηση της κόρη της, της Ελισάβετ, φέρνει στη ζωή της μια χαραμάδα ελπίδας. Αλλά όχι για πολύ. Απαγορευμένοι έρωτες,...
Εξήντα χρόνια πριν, σ’ ένα χωριό της Μάνης, ο Ζαφείρης Ζερβάκος φέρνει νύφη, από τα Γιάννενα, τη Λάουρα. Η ευγενική και ευαίσθητη αρχοντοπούλα έρχεται αντιμέτωπη με τις απαρχαιωμένες αντιλήψεις και τη σκληρότητα των ανθρώπων, αλλά και με το άλλο πρόσωπο του συζύγου της. Η γέννηση της κόρη της, της Ελισάβετ, φέρνει στη ζωή της μια χαραμάδα ελπίδας. Αλλά όχι για πολύ. Απαγορευμένοι έρωτες,...
«Μερικοί άνθρωποι δεν είναι γεννημένοι να ζουν φυσιολογικά. Το γνωρίζουμε πολύ καλά και οι δύο. Σ΄ αυτό θα έλεγα πως ταυτιζόμαστε. Λυπάμαι, που δεν μπορώ να στο κάνω πιο εύκολο. Λυπάμαι, μα ίσως να είμαι ο λόγος, που η ουτοπία σου θα διαλυθεί σύντομα.»
Ποια είναι τα κίνητρα ενός αδίστακτου απαγωγέα και πώς αυτά σχετίζονται με την απειλή του θανάτου;
Δύο γυναίκες καλούνται να αντιμετωπίσουν...
«Μερικοί άνθρωποι δεν είναι γεννημένοι να ζουν φυσιολογικά. Το γνωρίζουμε πολύ καλά και οι δύο. Σ΄ αυτό θα έλεγα πως ταυτιζόμαστε. Λυπάμαι, που δεν μπορώ να στο κάνω πιο εύκολο. Λυπάμαι, μα ίσως να είμαι ο λόγος, που η ουτοπία σου θα διαλυθεί σύντομα.»
Ποια είναι τα κίνητρα ενός αδίστακτου απαγωγέα και πώς αυτά σχετίζονται με την απειλή του θανάτου;
Δύο γυναίκες καλούνται να αντιμετωπίσουν...
Η πρώτη ποιητική συλλογή, Αντί αδράνειας, της Δώρας Λαϊνά, αποτελείται από τριάντα εννέα ποιήματα βιωματικού χαρακτήρα, στην οποία προβάλλεται η δράση της ψυχής έναντι της αδράνειας του νου. Ένα ταξίδι ανακάλυψης, όπου τα συναισθήματα σαν άλλα στοιχεία της φύσης συντροφεύουν τους στίχους και τους μετουσιώνουν σε δυναμικές εικόνες, τις οποίες καλούμαστε να εξερευνήσουμε, να ταυτιστούμε ίσως, και...
Η πρώτη ποιητική συλλογή, Αντί αδράνειας, της Δώρας Λαϊνά, αποτελείται από τριάντα εννέα ποιήματα βιωματικού χαρακτήρα, στην οποία προβάλλεται η δράση της ψυχής έναντι της αδράνειας του νου. Ένα ταξίδι ανακάλυψης, όπου τα συναισθήματα σαν άλλα στοιχεία της φύσης συντροφεύουν τους στίχους και τους μετουσιώνουν σε δυναμικές εικόνες, τις οποίες καλούμαστε να εξερευνήσουμε, να ταυτιστούμε ίσως, και...
427 π.Χ., Αθήνα. Λυχνοποιοί, κατασκευαστές στουπιών, προβατοπώλες και βυρσοδέψες έχουν αναλάβει μετά τον θάνατο του Περικλή τα ηνία της δημοκρατικής παράταξης – δημαγωγοί που με πρωτοστάτη τον Κλέωνα υπόσχονται στον λαό άφθονα κέρδη από τη συνέχιση του πολέμου, ενώ ταυτοχρόνως επιβάλλουν στους αποσκιρτήσαντες συμμάχους την τάξη με το σπαθί. Σε ολόκληρο τον ελληνικό κόσμο πληθαίνουν οι θάνατοι...
427 π.Χ., Αθήνα. Λυχνοποιοί, κατασκευαστές στουπιών, προβατοπώλες και βυρσοδέψες έχουν αναλάβει μετά τον θάνατο του Περικλή τα ηνία της δημοκρατικής παράταξης – δημαγωγοί που με πρωτοστάτη τον Κλέωνα υπόσχονται στον λαό άφθονα κέρδη από τη συνέχιση του πολέμου, ενώ ταυτοχρόνως επιβάλλουν στους αποσκιρτήσαντες συμμάχους την τάξη με το σπαθί. Σε ολόκληρο τον ελληνικό κόσμο πληθαίνουν οι θάνατοι...
Η Μαρμαρωμένη παγιδευμένη στην παύση της στιγμής αποτυπώνει ποιητικά σε πρώτο ενικό την έλλειψη, την απουσία, τη μοναξιά και μια εσωτερική πάλη να γίνει ανθρώπινη. Η δημιουργός γίνεται συνοδός στις αγωνίες, τις εσωτερικές συγκρούσεις με διάχυτη την ανάγκη για ύπαρξη....
Η Μαρμαρωμένη παγιδευμένη στην παύση της στιγμής αποτυπώνει ποιητικά σε πρώτο ενικό την έλλειψη, την απουσία, τη μοναξιά και μια εσωτερική πάλη να γίνει ανθρώπινη. Η δημιουργός γίνεται συνοδός στις αγωνίες, τις εσωτερικές συγκρούσεις με διάχυτη την ανάγκη για ύπαρξη....
Ναι, με τρόπο απόλυτο κι ερήμην της αγωνίας μου, της ανασφάλειας, που παλιρροιακά έπαιρναν με πνίξιμο να με απειλούν, γιγαντωνόταν μέσα μου η γυναίκα, κάνοντας σε σύντομο καιρό την αρσενική εικόνα μου να φαντάζει παιχνιδιάρης γάτος.
Πήρε το κορμί μου να ανθίζει κι ελεύθερα να μεγαλώνει, μέσα στα φοβερά παιχνίδια ―για τους γονείς μου― της γυναικείας μου πλευράς.
Πότε ράθυμα κι άλλοτε μαγεμένα,...
Ναι, με τρόπο απόλυτο κι ερήμην της αγωνίας μου, της ανασφάλειας, που παλιρροιακά έπαιρναν με πνίξιμο να με απειλούν, γιγαντωνόταν μέσα μου η γυναίκα, κάνοντας σε σύντομο καιρό την αρσενική εικόνα μου να φαντάζει παιχνιδιάρης γάτος.
Πήρε το κορμί μου να ανθίζει κι ελεύθερα να μεγαλώνει, μέσα στα φοβερά παιχνίδια ―για τους γονείς μου― της γυναικείας μου πλευράς.
Πότε ράθυμα κι άλλοτε μαγεμένα,...
Το βιβλίο αφηγείται την ιστορία ενός μενταγιόν το οποίο όποιος το φορέσει τον κυριεύει και τον διαφθείρει. Είχε δημιουργηθεί πολλές εκατοντάδες χρόνια πριν από τους εκπροσώπους των βασικών συναισθημάτων. Γρήγορα όμως κατάλαβαν πόσο επικίνδυνο ήταν έτσι το φυλάκισαν σε ένα κλειδωμένο κουτί στα βάθη του ωκεανού. Το κουτί αυτό μπορούσε να ανοίξει μόνο αν τοποθετούνταν τέσσερα κομμάτια στο δίσκο...
Το βιβλίο αφηγείται την ιστορία ενός μενταγιόν το οποίο όποιος το φορέσει τον κυριεύει και τον διαφθείρει. Είχε δημιουργηθεί πολλές εκατοντάδες χρόνια πριν από τους εκπροσώπους των βασικών συναισθημάτων. Γρήγορα όμως κατάλαβαν πόσο επικίνδυνο ήταν έτσι το φυλάκισαν σε ένα κλειδωμένο κουτί στα βάθη του ωκεανού. Το κουτί αυτό μπορούσε να ανοίξει μόνο αν τοποθετούνταν τέσσερα κομμάτια στο δίσκο...
Σε αυτό το βιβλίο συνδυάζεται η ποίηση του δημοσιογράφου με διάσημους πίνακες ζωγραφικής του Βασίλη Βαγιάννη, που σε ταξιδεύουν.
Σ’ αυτή τη γη ανθίζουν οι πέτρες
καΐκια οργώνουν τα χωράφια
τα ποτάμια ψιθυρίζουν θρύλους
κι η θάλασσα γαληνεύει με προσευχές
λόφους απ’ αλάτι σμιλεύουν οι γλύπτες
και τα μάρμαρα μαθαίνουν να μιλούν.
Σ’ αυτή τη γη τα δάκρυα γίνονται νέκταρ
και οι σταγόνες της...
Σε αυτό το βιβλίο συνδυάζεται η ποίηση του δημοσιογράφου με διάσημους πίνακες ζωγραφικής του Βασίλη Βαγιάννη, που σε ταξιδεύουν.
Σ’ αυτή τη γη ανθίζουν οι πέτρες
καΐκια οργώνουν τα χωράφια
τα ποτάμια ψιθυρίζουν θρύλους
κι η θάλασσα γαληνεύει με προσευχές
λόφους απ’ αλάτι σμιλεύουν οι γλύπτες
και τα μάρμαρα μαθαίνουν να μιλούν.
Σ’ αυτή τη γη τα δάκρυα γίνονται νέκταρ
και οι σταγόνες της...
Ο κύκλος της γλώσσας έτσι θα έκλεινε απρόσφορος και αλυσιτελής. Όλα αυτά δεν ήταν παρά φαύλα αποκυήματα της φαντασίας, μια φιλοσοφική κακοφωνία στην αρμονία του λόγου. Το φάσμα του Αριστοτέλη εμφανιζόταν μπροστά μου, μ’ έναν μακάβριο καγχασμό. Όφειλα απέναντι στις μεταμορφώσεις της γλώσσας και της λογικής, να αμυνθώ μ’ έναν αντιπερισπασμό: Να γράφω ακατάσχετα, να αυξάνω την ισχύ κάθε φθόγγου,...
Ο κύκλος της γλώσσας έτσι θα έκλεινε απρόσφορος και αλυσιτελής. Όλα αυτά δεν ήταν παρά φαύλα αποκυήματα της φαντασίας, μια φιλοσοφική κακοφωνία στην αρμονία του λόγου. Το φάσμα του Αριστοτέλη εμφανιζόταν μπροστά μου, μ’ έναν μακάβριο καγχασμό. Όφειλα απέναντι στις μεταμορφώσεις της γλώσσας και της λογικής, να αμυνθώ μ’ έναν αντιπερισπασμό: Να γράφω ακατάσχετα, να αυξάνω την ισχύ κάθε φθόγγου,...
Η αντωνυμία «σου», αν η διαπιστωτική φράση του τίτλου απευθυνθεί κάποτε στον ίδιο τον εαυτό της/του γράφουσας/-οντος, μπορεί να εκληφθεί και ως «μου». Κάποιες φορές, μία τόση δα ρωγμή σε ένα βλέμμα, είτε στο βλέμμα του άλλου είτε στο δικό μας, στο οποίο αυτό καθρεφτίζεται, έχει τη δύναμη να ανατρέψει τα πάντα, φέρνοντας στην επιφάνεια όσα πιεζόντουσαν στον βυθό του ματιού, ο οποίος δεν είναι...
Η αντωνυμία «σου», αν η διαπιστωτική φράση του τίτλου απευθυνθεί κάποτε στον ίδιο τον εαυτό της/του γράφουσας/-οντος, μπορεί να εκληφθεί και ως «μου». Κάποιες φορές, μία τόση δα ρωγμή σε ένα βλέμμα, είτε στο βλέμμα του άλλου είτε στο δικό μας, στο οποίο αυτό καθρεφτίζεται, έχει τη δύναμη να ανατρέψει τα πάντα, φέρνοντας στην επιφάνεια όσα πιεζόντουσαν στον βυθό του ματιού, ο οποίος δεν είναι...
Την Ανδρομέδα τη διακρίνει κανείς εύκολα, από τους τρεις αστέρες που τη συνδέουν με το τόξο του Περσέα, στον ουράνιο θόλο. Τις νύχτες, καμιά φορά, το βλέμμα σχηματίζει μόνο του τη διαδρομή που οδηγεί εκεί.Ό,τι θελήσεις να χάσεις ή και να βρεις, η Ανδρομέδα το προσφέρει απλόχερα, αρκεί να αφήσεις τα παπούτσια σου στη γη, μαζί με ό,τι άλλο σου φόρεσαν με τα χρόνια.Η Ανδρομέδα είναι η πατρίδα των...
Την Ανδρομέδα τη διακρίνει κανείς εύκολα, από τους τρεις αστέρες που τη συνδέουν με το τόξο του Περσέα, στον ουράνιο θόλο. Τις νύχτες, καμιά φορά, το βλέμμα σχηματίζει μόνο του τη διαδρομή που οδηγεί εκεί.Ό,τι θελήσεις να χάσεις ή και να βρεις, η Ανδρομέδα το προσφέρει απλόχερα, αρκεί να αφήσεις τα παπούτσια σου στη γη, μαζί με ό,τι άλλο σου φόρεσαν με τα χρόνια.Η Ανδρομέδα είναι η πατρίδα των...
Η πρώτη ποιητική απόπειρα της Βάγιας Χατζηγιάννη αποτελεί μια επιστροφή στους χώρους αναμονής, σε εκείνο το διαρκές «περίμενε» ανάμεσα στο κάποτε, στο τώρα και στο αύριο, όταν πια δεν είναι αρκετό ό,τι έχει δοθεί και ό,τι έχει κατακτηθεί. Μια επιστροφή στον πυρήνα της ύπαρξης. Με αφετηρία την «ανατροπή που έρχεται χωρίς να σε ρωτήσει» οι Χώροι αναμονής αποτελούν μια ποιητική προσπάθεια...
Η πρώτη ποιητική απόπειρα της Βάγιας Χατζηγιάννη αποτελεί μια επιστροφή στους χώρους αναμονής, σε εκείνο το διαρκές «περίμενε» ανάμεσα στο κάποτε, στο τώρα και στο αύριο, όταν πια δεν είναι αρκετό ό,τι έχει δοθεί και ό,τι έχει κατακτηθεί. Μια επιστροφή στον πυρήνα της ύπαρξης. Με αφετηρία την «ανατροπή που έρχεται χωρίς να σε ρωτήσει» οι Χώροι αναμονής αποτελούν μια ποιητική προσπάθεια...
…πάνω στη γέφυρα της ποίησης
Η ποίηση είναι για όλους.
Ή τουλάχιστον, όπως νομίζω εγώ,
έτσι θα έπρεπε να είναι.
Κι εγώ μία απ’ όλους είμαι.
Γράφω για όσα με άγγιξαν,
σαν να ’μαι ένας από σας.
Τη θάλασσα, τον έρωτα, τον θάνατο,
τον χρόνο που περνάει, την κοινωνία…
και την ποίηση: «της ψυχής κύηση,
μαζί και λευτέρωμα».
Έχει ανάγκη από τέχνη η ζωή μας μπόλικη,
και κάπου να ξεδώσουμε με όλα αυτά,...
…πάνω στη γέφυρα της ποίησης
Η ποίηση είναι για όλους.
Ή τουλάχιστον, όπως νομίζω εγώ,
έτσι θα έπρεπε να είναι.
Κι εγώ μία απ’ όλους είμαι.
Γράφω για όσα με άγγιξαν,
σαν να ’μαι ένας από σας.
Τη θάλασσα, τον έρωτα, τον θάνατο,
τον χρόνο που περνάει, την κοινωνία…
και την ποίηση: «της ψυχής κύηση,
μαζί και λευτέρωμα».
Έχει ανάγκη από τέχνη η ζωή μας μπόλικη,
και κάπου να ξεδώσουμε με όλα αυτά,...
Ο Στελάκης είναι αλλιώτικο παιδί. Δεν ονειρεύεται. Κάνει ή δεν κάνει ό, τι του προστάξει η στιγμή. Το αλφαβητάρι της ζωής του δεν έχει ύψιλον, ήτα ή ωμέγα. Δεν έχει τόνους, δεν έχει ορθογραφία και κανόνες. Δύσκολο να τον καταλάβει κανείς! Στο χωριό, δηλαδή, κανείς δεν τον έχει καταλάβει. Αλαφροΐσκιωτο, καθυστερημένο ή κουτό τον φωνάζουν οι περισσότεροι. Οι πιο γραμματιζούμενοι παιδί με ειδικές...
Ο Στελάκης είναι αλλιώτικο παιδί. Δεν ονειρεύεται. Κάνει ή δεν κάνει ό, τι του προστάξει η στιγμή. Το αλφαβητάρι της ζωής του δεν έχει ύψιλον, ήτα ή ωμέγα. Δεν έχει τόνους, δεν έχει ορθογραφία και κανόνες. Δύσκολο να τον καταλάβει κανείς! Στο χωριό, δηλαδή, κανείς δεν τον έχει καταλάβει. Αλαφροΐσκιωτο, καθυστερημένο ή κουτό τον φωνάζουν οι περισσότεροι. Οι πιο γραμματιζούμενοι παιδί με ειδικές...
Οι γυναίκες, στις είκοσι δύο ιστορίες του βιβλίου, με διαφορετικές ηλικίες και προσδοκίες, από διαφορετικό περιβάλλον και κοινωνικό υπόβαθρο, με ανισοβαρείς άμυνες και αντοχές, δεν είναι πάντα αξιοθαύμαστες, ούτε είναι πάντα αξιολύπητες.
Σαν ένα μικρό, μικρότατο, κολιμπρί που κατορθώνει να αιωρείται πάνω από ένα λουλούδι, κινώντας τα φτεράκια του τόσο γρήγορα που χτυπά η καρδιά του να...
Οι γυναίκες, στις είκοσι δύο ιστορίες του βιβλίου, με διαφορετικές ηλικίες και προσδοκίες, από διαφορετικό περιβάλλον και κοινωνικό υπόβαθρο, με ανισοβαρείς άμυνες και αντοχές, δεν είναι πάντα αξιοθαύμαστες, ούτε είναι πάντα αξιολύπητες.
Σαν ένα μικρό, μικρότατο, κολιμπρί που κατορθώνει να αιωρείται πάνω από ένα λουλούδι, κινώντας τα φτεράκια του τόσο γρήγορα που χτυπά η καρδιά του να...
Είναι κάποιες λέξεις που βρίσκονται στο περιθώριο του κοινωνικά αποδεκτού, μα που αντανακλούν τις κοινωνικές αλήθειες. Μια τέτοια είναι κι «Η μπαστάρδα», ο τίτλος του νέου βιβλίου της Μέλης Τσακού-Βυζανιάρη, μέσα από το οποίο θα ζωντανέψουν αλήθειες πικρές και γλυκές. Με την αρχή της ιστορίας στα αιματοβαμμένα παράλια της μαρτυρικής Σμύρνης, και τέλος της στην πολύβουη Αθήνα, άνθρωποι χάνονται...
Είναι κάποιες λέξεις που βρίσκονται στο περιθώριο του κοινωνικά αποδεκτού, μα που αντανακλούν τις κοινωνικές αλήθειες. Μια τέτοια είναι κι «Η μπαστάρδα», ο τίτλος του νέου βιβλίου της Μέλης Τσακού-Βυζανιάρη, μέσα από το οποίο θα ζωντανέψουν αλήθειες πικρές και γλυκές. Με την αρχή της ιστορίας στα αιματοβαμμένα παράλια της μαρτυρικής Σμύρνης, και τέλος της στην πολύβουη Αθήνα, άνθρωποι χάνονται...
ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ σημαδεύτηκαν από μια διπλά ξεριζωμένη γυναίκα, την υπέροχη μάματσκά μου, που υπέφερε γιατί ήταν ξένη. Από εκεί και η εμμονή μου με τις «ξένες». Ξένες σαν τη μάνα μου, τη γιαγιά και τη θεία μου, αλλά και ξένες σε χειρότερη μοίρα απ? αυτές, γιατί η ξενιτιά τους ήταν αποτέλεσμα πολέμων και συνοδευόταν από φτώχεια, κόπο, πόνο και εξαθλίωση.
Ξένες που έβλεπα στις λαϊκές...
ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ σημαδεύτηκαν από μια διπλά ξεριζωμένη γυναίκα, την υπέροχη μάματσκά μου, που υπέφερε γιατί ήταν ξένη. Από εκεί και η εμμονή μου με τις «ξένες». Ξένες σαν τη μάνα μου, τη γιαγιά και τη θεία μου, αλλά και ξένες σε χειρότερη μοίρα απ? αυτές, γιατί η ξενιτιά τους ήταν αποτέλεσμα πολέμων και συνοδευόταν από φτώχεια, κόπο, πόνο και εξαθλίωση.
Ξένες που έβλεπα στις λαϊκές...
Προσωπική διαδρομή, το ταξίδι στην ύπαρξη.
Όπου όλοι μας περνάμε από δρόμους μοιράσματος, αγάπης, διδαγμάτων, πνευματικών αναζητήσεων…
Μέσα από στιγμές που ευδοκιμούν την κατάλληλη στιγμή, στη δική τους συναστρία, όταν όλα γύρω μας συνωμοτούν και εναρμονίζονται κατά τη σωστή συγκυρία, για να μας οδηγήσουν στην όλοδικό μας προορισμό.
31 τέτοιες στιγμές ιχνηλατεί η ποιήτρια Μαρία Πολυμήλη στο νέο...
Προσωπική διαδρομή, το ταξίδι στην ύπαρξη.
Όπου όλοι μας περνάμε από δρόμους μοιράσματος, αγάπης, διδαγμάτων, πνευματικών αναζητήσεων…
Μέσα από στιγμές που ευδοκιμούν την κατάλληλη στιγμή, στη δική τους συναστρία, όταν όλα γύρω μας συνωμοτούν και εναρμονίζονται κατά τη σωστή συγκυρία, για να μας οδηγήσουν στην όλοδικό μας προορισμό.
31 τέτοιες στιγμές ιχνηλατεί η ποιήτρια Μαρία Πολυμήλη στο νέο...
Ένα ψυχολογικό ταξίδι από την Ελλάδα των 90ς στην Ελλάδα της κρίσης, με κέντρο έναν έρωτα: έναν έρωτα για την ελευθερία, έναν έρωτα για έναν άνθρωπο. Ένα ταξίδι στην Ευρώπη με εικόνες, λόγια και στιγμές που σημάδεψαν και διαμόρφωσαν μια στάση ζωής.
Μία πορεία αναζήτησης των ανθρώπινων σχέσεων και των αισθημάτων που γίνονται αποσκευές στο ταξίδι μας στον κόσμο.
Στο πέρασμα από την παιδική...
Ένα ψυχολογικό ταξίδι από την Ελλάδα των 90ς στην Ελλάδα της κρίσης, με κέντρο έναν έρωτα: έναν έρωτα για την ελευθερία, έναν έρωτα για έναν άνθρωπο. Ένα ταξίδι στην Ευρώπη με εικόνες, λόγια και στιγμές που σημάδεψαν και διαμόρφωσαν μια στάση ζωής.
Μία πορεία αναζήτησης των ανθρώπινων σχέσεων και των αισθημάτων που γίνονται αποσκευές στο ταξίδι μας στον κόσμο.
Στο πέρασμα από την παιδική...