ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΝΕΥΡΟΜΥΪΚΕΣ ΠΑΘΗ
Review (0)
€9.00
€10.00
Save €1.00
Tax included
Return policy:14
Το εγχειρίδιο αυτό είναι το αποτέλεσμα και η καταγραφή της νευρολογικής έρευνας της συγγραφέως πάνω στην υποκριτική, (σε επιστημονική επιμέλεια του Θανάση Ντινόπουλου, ομότιμου καθηγητή του Α.Π.Θ.), αποτελώντας έτσι την πρώτη καταγεγραμμένη συμπεριληπτική μέθοδο υποκριτικής για ηθοποιούς με και χωρίς αναπηρία στην Ελλάδα. Ο λόγος που επιλέχθηκε η νευρολογική παρατήρηση είναι, διότι η νευρομυϊκή λειτουργία, και κατ επέκταση η εξωτερική εκδήλωσή της, έχουν πολλά περισσότερα κοινά (παρά διαφορές...
Το εγχειρίδιο αυτό είναι το αποτέλεσμα και η καταγραφή της νευρολογικής έρευνας της συγγραφέως πάνω στην υποκριτική, (σε επιστημονική επιμέλεια του Θανάση Ντινόπουλου, ομότιμου καθηγητή του Α.Π.Θ.), αποτελώντας έτσι την πρώτη καταγεγραμμένη συμπεριληπτική μέθοδο υποκριτικής για ηθοποιούς με και χωρίς αναπηρία στην Ελλάδα. Ο λόγος που επιλέχθηκε η νευρολογική παρατήρηση είναι, διότι η νευρομυϊκή λειτουργία, και κατ επέκταση η εξωτερική εκδήλωσή της, έχουν πολλά περισσότερα κοινά (παρά διαφορές) μεταξύ των ανθρώπων απ ό,τι φανταζόμαστε. Στόχος του εγχειριδίου αυτού, είναι ν αποτελέσει ένα βήμα πιο κοντά στη συνολική θεώρηση της υποκριτικής ως μια συμπεριληπτική πρακτική, αποδίδοντάς της ταυτόχρονα την επιστημονική υπόστασή της.
Το εγχειρίδιο αυτό είναι το αποτέλεσμα και η καταγραφή της νευρολογικής έρευνας της συγγραφέως πάνω στην υποκριτική, (σε επιστημονική επιμέλεια του Θανάση Ντινόπουλου, ομότιμου καθηγητή του Α.Π.Θ.), αποτελώντας έτσι την πρώτη καταγεγραμμένη συμπεριληπτική μέθοδο υποκριτικής για ηθοποιούς με και χωρίς αναπηρία στην Ελλάδα. Ο λόγος που επιλέχθηκε η νευρολογική παρατήρηση είναι, διότι η νευρομυϊκή λειτουργία, και κατ επέκταση η εξωτερική εκδήλωσή της, έχουν πολλά περισσότερα κοινά (παρά διαφορές...