Η Ερημιά έκανε πρεμιέρα στο Μπροντγουέι στο Guild Theatre στις 2 Οκτωβρίου του 1933. Το έργο διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα θεατρικά του Ο’ Νηλ ως προς το ότι έχει καλό τέλος για τον κεντρικό ήρωα και ως προς το ότι παρουσιάζει μια ευτυχισμένη οικογένεια της Αμερικής στο γύρισμα του αιώνα. Πρόκειται για το μοναδικό γνωστό έργο του Ο’ Νηλ με κωμικά και ρομαντικά στοιχεία.
Η οικογένεια Μίλλερ...
Η Ερημιά έκανε πρεμιέρα στο Μπροντγουέι στο Guild Theatre στις 2 Οκτωβρίου του 1933. Το έργο διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα θεατρικά του Ο’ Νηλ ως προς το ότι έχει καλό τέλος για τον κεντρικό ήρωα και ως προς το ότι παρουσιάζει μια ευτυχισμένη οικογένεια της Αμερικής στο γύρισμα του αιώνα. Πρόκειται για το μοναδικό γνωστό έργο του Ο’ Νηλ με κωμικά και ρομαντικά στοιχεία.
Η οικογένεια Μίλλερ...
Το Έγκλημα της Χαροκόπου ή αλλιώς, το Έγκλημα του αιώνα, όπως έμεινε στην ιστορία, γίνεται ο βασικός άξονας του θεατρικού έργου Κακούργα πεθερά,, που είναι εμπνευσμένο από την πραγματική ιστορία και από το ομώνυμο τραγούδι του Ιάκωβου Μοντανάρη. Στις αρχές του 1931, ανήμερα των Θεοφανίων, στις όχθες του ποταμού Κηφισού, ξεβράζονται σακιά που περιέχουν ένα διαμελισμένο πτώμα. Η έρευνα της...
Το Έγκλημα της Χαροκόπου ή αλλιώς, το Έγκλημα του αιώνα, όπως έμεινε στην ιστορία, γίνεται ο βασικός άξονας του θεατρικού έργου Κακούργα πεθερά,, που είναι εμπνευσμένο από την πραγματική ιστορία και από το ομώνυμο τραγούδι του Ιάκωβου Μοντανάρη. Στις αρχές του 1931, ανήμερα των Θεοφανίων, στις όχθες του ποταμού Κηφισού, ξεβράζονται σακιά που περιέχουν ένα διαμελισμένο πτώμα. Η έρευνα της...
Οι πρωταγωνιστές μας δύο δούλοι, που μετά από περιπλάνηση φτάνουν στην χώρα των πουλιών και όλοι μαζί προσπαθούν να χτίσουν στα σύννεφα έναν τόπο όμορφο και ειρηνικό.
Στη δική μας διασκευή του έργου “ΟΡΝΙΘΕΣ”, διασταυρώνονται οι λαϊκοί ήρωες του θεάτρου σκιών με τα πρόσωπα της Αριστοφανικής κωμωδίας. Τώρα οι πρωταγωνιστές είναι ο Καρα-Πεισθέταιρος κι ο φίλος του ο Χατζη Ευελπίδης... Δηλαδή ο...
Οι πρωταγωνιστές μας δύο δούλοι, που μετά από περιπλάνηση φτάνουν στην χώρα των πουλιών και όλοι μαζί προσπαθούν να χτίσουν στα σύννεφα έναν τόπο όμορφο και ειρηνικό.
Στη δική μας διασκευή του έργου “ΟΡΝΙΘΕΣ”, διασταυρώνονται οι λαϊκοί ήρωες του θεάτρου σκιών με τα πρόσωπα της Αριστοφανικής κωμωδίας. Τώρα οι πρωταγωνιστές είναι ο Καρα-Πεισθέταιρος κι ο φίλος του ο Χατζη Ευελπίδης... Δηλαδή ο...
La Nymphe au Coeur Fidele Τέσσα είναι μια νεαρή κοπέλα, πρωτότοκη σε μια οικογένεια με πολλά παιδιά. Ερωτεύεται τον Λιούις Ντοντ, νεαρό ταλαντούχο συνθέτη που είχε έρθει στον διάσημο μουσικό πατέρα της για να τον βοηθήσει και να ζητήσει άσυλο. Εκείνη κρύβει τον έρωτά της. Αυτός παντρεύεται την εξαδέλφη της. Ο έρωτάς τους θα εκδηλωθεί μετά τον γάμο του, και τότε θα...
La Nymphe au Coeur Fidele Τέσσα είναι μια νεαρή κοπέλα, πρωτότοκη σε μια οικογένεια με πολλά παιδιά. Ερωτεύεται τον Λιούις Ντοντ, νεαρό ταλαντούχο συνθέτη που είχε έρθει στον διάσημο μουσικό πατέρα της για να τον βοηθήσει και να ζητήσει άσυλο. Εκείνη κρύβει τον έρωτά της. Αυτός παντρεύεται την εξαδέλφη της. Ο έρωτάς τους θα εκδηλωθεί μετά τον γάμο του, και τότε θα...
Τέσσερις γυναίκες έχουν μαζευτεί στο σπίτι της μίας από αυτές για να γιορτάσουν τα γενέθλιά της. Η εορτάζουσα τους επιφυλάσσει ένα απρόβλεπτο δώρο: έχει αγοράσει για όλες τους από έναν δονητή, το «έξυπνο» μοντέλο Ξέρξης. Το έργο πραγματεύεται θέματα όπως η φιλία, η γυναικεία σεξουαλικότητα στην ώριμη ηλικία, η μοναξιά, η φθορά. «Πρόκειται για μια κωμωδία χαρακτήρων με γλυκόπικρες...
Τέσσερις γυναίκες έχουν μαζευτεί στο σπίτι της μίας από αυτές για να γιορτάσουν τα γενέθλιά της. Η εορτάζουσα τους επιφυλάσσει ένα απρόβλεπτο δώρο: έχει αγοράσει για όλες τους από έναν δονητή, το «έξυπνο» μοντέλο Ξέρξης. Το έργο πραγματεύεται θέματα όπως η φιλία, η γυναικεία σεξουαλικότητα στην ώριμη ηλικία, η μοναξιά, η φθορά. «Πρόκειται για μια κωμωδία χαρακτήρων με γλυκόπικρες...
Με αφορμή την Πρόσκληση λογοτεχνικού έργου που απηύθυνε η Σύγχρονη Εποχή προς τιμή των 50 χρόνων της, δημιουργήθηκε μια συλλογή θεατρικών έργων και διηγημάτων από πρωτοεμφανιζόμενους και μη λογοτέχνες, στα οποία αναδεικνύεται η ανάγκη του συλλογικού αγώνα ενάντια στο άδικο σήμερα, για να ξημερώσει ένα καλύτερο αύριο....
Με αφορμή την Πρόσκληση λογοτεχνικού έργου που απηύθυνε η Σύγχρονη Εποχή προς τιμή των 50 χρόνων της, δημιουργήθηκε μια συλλογή θεατρικών έργων και διηγημάτων από πρωτοεμφανιζόμενους και μη λογοτέχνες, στα οποία αναδεικνύεται η ανάγκη του συλλογικού αγώνα ενάντια στο άδικο σήμερα, για να ξημερώσει ένα καλύτερο αύριο....
O Γιώργος Σταυριανός είναι ένας από τους κορυφαίους Έλληνες συνθέτες - μια αστείρευτη πηγή ευαίσθητων, ατμοσφαιρικών μελωδιών. Αλλά ταυτόχρονα, είναι και ένας εξαιρετικός στιχουργός, ένας δεινός χειριστής του ποιητικού λόγου. Αυτή τη δεύτερη, λιγότερο προβεβλημένη ιδιότητά του έρχεται να φωτίσει η παρούσα έκδοση, που συγκεντρώνει το σύνολο των στιχουργικών δημιουργιών του, συνοψίζοντας μια...
O Γιώργος Σταυριανός είναι ένας από τους κορυφαίους Έλληνες συνθέτες - μια αστείρευτη πηγή ευαίσθητων, ατμοσφαιρικών μελωδιών. Αλλά ταυτόχρονα, είναι και ένας εξαιρετικός στιχουργός, ένας δεινός χειριστής του ποιητικού λόγου. Αυτή τη δεύτερη, λιγότερο προβεβλημένη ιδιότητά του έρχεται να φωτίσει η παρούσα έκδοση, που συγκεντρώνει το σύνολο των στιχουργικών δημιουργιών του, συνοψίζοντας μια...
Εμπνευσμένη από την ομώνυμη τραγωδία του Ευριπίδη, αλλά και από την Αινειάδα του Βιργιλίου, η Ανδρομάχη του Ρακίνα είναι αναμφισβήτητα ένα από τα αριστουργήματα του γαλλικού κλασικισμού και του παγκόσμιου θεάτρου. Μετά την πτώση της Τροίας ένας νέος πόλεμος απειλεί τους Έλληνες. Μήλον της έριδος αυτή τη φορά ένα παιδί. Ιλιγγιώδη ερωτικά πάθη διαπλέκονται με αδιέξοδες πολιτικές ίντριγκες και...
Εμπνευσμένη από την ομώνυμη τραγωδία του Ευριπίδη, αλλά και από την Αινειάδα του Βιργιλίου, η Ανδρομάχη του Ρακίνα είναι αναμφισβήτητα ένα από τα αριστουργήματα του γαλλικού κλασικισμού και του παγκόσμιου θεάτρου. Μετά την πτώση της Τροίας ένας νέος πόλεμος απειλεί τους Έλληνες. Μήλον της έριδος αυτή τη φορά ένα παιδί. Ιλιγγιώδη ερωτικά πάθη διαπλέκονται με αδιέξοδες πολιτικές ίντριγκες και...
Η βιβλική τραγωδία του Καζαντζάκη με θέμα και τίτλο Σόδομα και Γόμορρα γράφτηκε το 1948 στη Γαλλία.
Ο υπερμεγέθης ήρωας στο έργο αυτό είναι απόλυτα αρνητικός και επαναστατημένος.
Δεν του αρέσει ούτε το δημιούργημα ούτε ο δημιουργός. Στέκει απέναντί του σαν ίσος προς ίσον στην υπερηφάνεια και του αντιστέκεται.
Ο εαυτός του επίσης του είναι αδιάφορος: ο εγωισμός του είναι υψηλότερος,...
Η βιβλική τραγωδία του Καζαντζάκη με θέμα και τίτλο Σόδομα και Γόμορρα γράφτηκε το 1948 στη Γαλλία.
Ο υπερμεγέθης ήρωας στο έργο αυτό είναι απόλυτα αρνητικός και επαναστατημένος.
Δεν του αρέσει ούτε το δημιούργημα ούτε ο δημιουργός. Στέκει απέναντί του σαν ίσος προς ίσον στην υπερηφάνεια και του αντιστέκεται.
Ο εαυτός του επίσης του είναι αδιάφορος: ο εγωισμός του είναι υψηλότερος,...
H τραγωδία Καποδίστριας, το δεύτερο πατριωτικό δράμα του Καζαντζάκη, γράφτηκε την άνοιξη του 1944, δηλαδή στη διάρκεια των τελευταίων μηνών της γερμανικής κατοχής.
Είναι η μέρα των γενεθλίων του Ιωάννη Καποδίστρια για τα 55 του χρόνια.
Στην αυλή του μαζεύονται φτωχοί λαϊκοί άνθρωποι για του ευχηθούν και να του παραπονεθούν.
Το μικρό ελληνικό κράτος είναι σε δεινή θέση: ο λαός πεινά και οι...
H τραγωδία Καποδίστριας, το δεύτερο πατριωτικό δράμα του Καζαντζάκη, γράφτηκε την άνοιξη του 1944, δηλαδή στη διάρκεια των τελευταίων μηνών της γερμανικής κατοχής.
Είναι η μέρα των γενεθλίων του Ιωάννη Καποδίστρια για τα 55 του χρόνια.
Στην αυλή του μαζεύονται φτωχοί λαϊκοί άνθρωποι για του ευχηθούν και να του παραπονεθούν.
Το μικρό ελληνικό κράτος είναι σε δεινή θέση: ο λαός πεινά και οι...
Ο Γρηγόρης ήταν πολύ ερωτευμένος μαζί μου. Εγώ πάλι, όσες προσπάθειες και αν έκανα, δεν κατάφερα να τον θελήσω ποτέ. Και πώς να γινόταν αυτό; Με τι προσόντα; Τις γλύκες τις έκανε όταν ήταν μαστουρωμένος, γιατί όταν έπινε τσίπουρο, αγρίευε. Ένα βράδυ, από τα πολλά, μπήκε μέσα στο σπίτι τρεκλίζοντας και βρωμώντας τσίπουρο και χασίσι. Εγώ κοιμόμουν στο κρεβάτι με το παιδί. Τραβάει το πάπλωμα και...
Ο Γρηγόρης ήταν πολύ ερωτευμένος μαζί μου. Εγώ πάλι, όσες προσπάθειες και αν έκανα, δεν κατάφερα να τον θελήσω ποτέ. Και πώς να γινόταν αυτό; Με τι προσόντα; Τις γλύκες τις έκανε όταν ήταν μαστουρωμένος, γιατί όταν έπινε τσίπουρο, αγρίευε. Ένα βράδυ, από τα πολλά, μπήκε μέσα στο σπίτι τρεκλίζοντας και βρωμώντας τσίπουρο και χασίσι. Εγώ κοιμόμουν στο κρεβάτι με το παιδί. Τραβάει το πάπλωμα και...
Με τον έναν ή τον άλλον τρόπο είμαστε όλοι κληρονόμοι του Καμπανέλλη. «Με τον έναν ή τον άλλον τρόπο»: είτε με τον τρόπο του επίσημου κρατικού λόγου που εκφράζεται σε επετείους και αναμνηστικούς τόμους, μετατρέποντας έτσι τη ζωτική μνήμη σε μνημονικούς τόπους και χρόνους· είτε με τον τρόπο του ιστορικού λόγου με τις κατηγοριακές συντάξεις και τις αξιολογικές αναγωγές του· είτε, τέλος, με τον...
Με τον έναν ή τον άλλον τρόπο είμαστε όλοι κληρονόμοι του Καμπανέλλη. «Με τον έναν ή τον άλλον τρόπο»: είτε με τον τρόπο του επίσημου κρατικού λόγου που εκφράζεται σε επετείους και αναμνηστικούς τόμους, μετατρέποντας έτσι τη ζωτική μνήμη σε μνημονικούς τόπους και χρόνους· είτε με τον τρόπο του ιστορικού λόγου με τις κατηγοριακές συντάξεις και τις αξιολογικές αναγωγές του· είτε, τέλος, με τον...
Μετά τον Εμφύλιο Πόλεμο των Ρόδων μεταξύ των οίκων Γιορκ και Λάνκαστερ έχει ξεκινήσει στην Αγγλία μια περίοδος ειρήνης. Όμως ο μικρότερος αδελφός του βασιλιά, ο Ριχάρδος, καταστρώνει σχέδια εξόντωσης των φυσικών διαδόχων και των αντιπάλων του για να κατακτήσει τον θρόνο της Αγγλίας. Έτσι, παρακολουθούμε την άνοδο στην εξουσία ενός διεφθαρμένου ανθρώπου και τη σύντομη βασιλεία του, την οποία...
Μετά τον Εμφύλιο Πόλεμο των Ρόδων μεταξύ των οίκων Γιορκ και Λάνκαστερ έχει ξεκινήσει στην Αγγλία μια περίοδος ειρήνης. Όμως ο μικρότερος αδελφός του βασιλιά, ο Ριχάρδος, καταστρώνει σχέδια εξόντωσης των φυσικών διαδόχων και των αντιπάλων του για να κατακτήσει τον θρόνο της Αγγλίας. Έτσι, παρακολουθούμε την άνοδο στην εξουσία ενός διεφθαρμένου ανθρώπου και τη σύντομη βασιλεία του, την οποία...
Μια πρωτότυπη δραματουργία βασισμένη στις βιογραφίες, τις επιστολές και τα δημοσιεύματα της εποχής για την αμερικανίδα που αμφισβήτησε τους έμφυλους ρόλους, σπούδασε βυζαντινή μουσική, έμαθε να υφαίνει και έγινε η πρώτη γυναίκα που σκηνοθέτησε παράσταση αρχαίου δράματος σε αρχαίο θέατρο. Μια παρτιτούρα για μια τελετουργία που γεφυρώνει την αποικιοκρατία με τον αντιφασισμό. «ανακτά ένα παρελθόν...
Μια πρωτότυπη δραματουργία βασισμένη στις βιογραφίες, τις επιστολές και τα δημοσιεύματα της εποχής για την αμερικανίδα που αμφισβήτησε τους έμφυλους ρόλους, σπούδασε βυζαντινή μουσική, έμαθε να υφαίνει και έγινε η πρώτη γυναίκα που σκηνοθέτησε παράσταση αρχαίου δράματος σε αρχαίο θέατρο. Μια παρτιτούρα για μια τελετουργία που γεφυρώνει την αποικιοκρατία με τον αντιφασισμό. «ανακτά ένα παρελθόν...
Ένα έργο σπάνιο, που μένει ανεξίτηλα στη μνήμη, του σημαντικού ποιητή και εκπροσώπου του βρετανικού ρομαντισμού του 19ου αιώνα, Πέρσι Σέλλεϋ, αναφέρεται σε μια αληθινή ιστορία κακοποίησης και πατροκτονίας που έλαβε χώρα σε μια γνωστή αρχοντική οικογένεια της Ρώμης του 1600.
Η μορφή της κακοποιημένης κόρης, που στη σύντομη ζωή της υπέστη τις κακοποιήσεις και τη βία του πατέρα της, καθώς και η...
Ένα έργο σπάνιο, που μένει ανεξίτηλα στη μνήμη, του σημαντικού ποιητή και εκπροσώπου του βρετανικού ρομαντισμού του 19ου αιώνα, Πέρσι Σέλλεϋ, αναφέρεται σε μια αληθινή ιστορία κακοποίησης και πατροκτονίας που έλαβε χώρα σε μια γνωστή αρχοντική οικογένεια της Ρώμης του 1600.
Η μορφή της κακοποιημένης κόρης, που στη σύντομη ζωή της υπέστη τις κακοποιήσεις και τη βία του πατέρα της, καθώς και η...
Στον τόμο περιλαμβάνονται τα θεατρικά έργα:
DON SURREALISM
Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΞΕΝΟΣ (THE GREEK ALIEN)
ΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ
Η ΚΑΙΤΕ ΚΟΛΛΒΙΤΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΤΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΤΕΡΝΑΣ ΤΕΧΝΗΣ
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΓΚΟΡΚΙ
ΒΑΛΣ ΕΞΙΤΑΣΙΟΝ
ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ
3-0-1 ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ...
Στον τόμο περιλαμβάνονται τα θεατρικά έργα:
DON SURREALISM
Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΞΕΝΟΣ (THE GREEK ALIEN)
ΤΑ ΔΗΛΗΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ
Η ΚΑΙΤΕ ΚΟΛΛΒΙΤΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΤΟΜΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΤΕΡΝΑΣ ΤΕΧΝΗΣ
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΓΚΟΡΚΙ
ΒΑΛΣ ΕΞΙΤΑΣΙΟΝ
ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑ
3-0-1 ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ...
Το βιβλίο αυτό εξετάζει το θεωρητικό υπόβαθρο και τις παιδαγωγικές προσεγγίσεις που αφορούν την ενσωμάτωση των ψηφιακών μέσων στη θεατρική/δραματική εκπαίδευση, σε μια προσπάθεια να προσφέρει μια ολοκληρωμένη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι ψηφιακές τεχνολογίες μπορούν να ενισχύσουν τη θεατρική εκπαίδευση, επεκτείνοντας τις διδακτικές δυνατότητες των εκπαιδευτικών Θεατρικής Αγωγής και...
Το βιβλίο αυτό εξετάζει το θεωρητικό υπόβαθρο και τις παιδαγωγικές προσεγγίσεις που αφορούν την ενσωμάτωση των ψηφιακών μέσων στη θεατρική/δραματική εκπαίδευση, σε μια προσπάθεια να προσφέρει μια ολοκληρωμένη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι ψηφιακές τεχνολογίες μπορούν να ενισχύσουν τη θεατρική εκπαίδευση, επεκτείνοντας τις διδακτικές δυνατότητες των εκπαιδευτικών Θεατρικής Αγωγής και...
Στο συγκεκριμένο έργο, οι συγγραφείς αποτυπώνουν τον ρόλο της μητέρας στην ελληνική κοινωνία, μέσα από τις ζωές τριών γυναικών που η καθεμία εκπροσωπεί τη γενιά της.
Παρουσιάζουν τη δύσκολη σχέση μάνας-κόρης και τα συναισθήματα που γεννά αυτή η σχέση στις ηρωίδες του έργου. Καίριο στοιχείο του έργου είναι το τι φέρουμε μέσα μας από τις επιρροές των γονιών μας, που δεν τολμάμε να...
Στο συγκεκριμένο έργο, οι συγγραφείς αποτυπώνουν τον ρόλο της μητέρας στην ελληνική κοινωνία, μέσα από τις ζωές τριών γυναικών που η καθεμία εκπροσωπεί τη γενιά της.
Παρουσιάζουν τη δύσκολη σχέση μάνας-κόρης και τα συναισθήματα που γεννά αυτή η σχέση στις ηρωίδες του έργου. Καίριο στοιχείο του έργου είναι το τι φέρουμε μέσα μας από τις επιρροές των γονιών μας, που δεν τολμάμε να...
Πέντε μονόπρακτα του θεμελιωτή του "Θεάτρου του Παραλόγου", παραληρηματικά, θεότρελα, παράλογα. Συγκρούσεις ταυτότητας, μύθος που ακολουθεί κατά βήμα τα χνάρια αποπροσανατολισμένων χαρακτήρων, φιγούρες ευνουχιστικού και καταναγκαστικού κριτή, υπαινιγμοί. Και μοναδικός μάρτυρας της εποχής του, ο ίδιος ο συγγραφέας....
Πέντε μονόπρακτα του θεμελιωτή του "Θεάτρου του Παραλόγου", παραληρηματικά, θεότρελα, παράλογα. Συγκρούσεις ταυτότητας, μύθος που ακολουθεί κατά βήμα τα χνάρια αποπροσανατολισμένων χαρακτήρων, φιγούρες ευνουχιστικού και καταναγκαστικού κριτή, υπαινιγμοί. Και μοναδικός μάρτυρας της εποχής του, ο ίδιος ο συγγραφέας....
Κορυφαίος σκηνοθέτης του θεάτρου και της όπερας, εμβριθής φιλόλογος και ακαταπόνητος ερευνητής των απαρχών της ελληνικής δραματουργίας, μεταφραστής του αρχαίου δράματος, αλλά και του ευρωπαϊκού δραματολογίου, διευθυντής κρατικών θεάτρων, πανεπιστημιακός δάσκαλος και ακαδημαϊκός, ο Σπύρος Α. Ευαγγελάτος (1940–2017), σε ένα διάστημα που εκτείνεται από τις αρχές της δεκαετίας...
Κορυφαίος σκηνοθέτης του θεάτρου και της όπερας, εμβριθής φιλόλογος και ακαταπόνητος ερευνητής των απαρχών της ελληνικής δραματουργίας, μεταφραστής του αρχαίου δράματος, αλλά και του ευρωπαϊκού δραματολογίου, διευθυντής κρατικών θεάτρων, πανεπιστημιακός δάσκαλος και ακαδημαϊκός, ο Σπύρος Α. Ευαγγελάτος (1940–2017), σε ένα διάστημα που εκτείνεται από τις αρχές της δεκαετίας...
«Από το να δημιουργείς συμπάθειες, είναι καλύτερο να δημιουργείς συμφέροντα». Το πλήρες κείμενο του έργου που παίζεται αυτή τη σεζόν (23-24) στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν, σε διασκευή και σκηνοθεσία Γιάννη Καλαβριανού και μετάφραση της Μαρίας Χατζηεμμανουήλ. Το διασημότερο έργο του Χαθίντο Μπεναβέντε (Νόμπελ Λογοτεχνίας 1922) που παίζεται μέχρι σήμερα στην Ισπανία και σε πολλές άλλες χώρες....
«Από το να δημιουργείς συμπάθειες, είναι καλύτερο να δημιουργείς συμφέροντα». Το πλήρες κείμενο του έργου που παίζεται αυτή τη σεζόν (23-24) στο Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν, σε διασκευή και σκηνοθεσία Γιάννη Καλαβριανού και μετάφραση της Μαρίας Χατζηεμμανουήλ. Το διασημότερο έργο του Χαθίντο Μπεναβέντε (Νόμπελ Λογοτεχνίας 1922) που παίζεται μέχρι σήμερα στην Ισπανία και σε πολλές άλλες χώρες....
Σε ποιον ανήκει η ζωή μας; Gott Ο Ρίχαρτ Γκέρτνερ, εβδομήντα οκτώ χρόνων, ένας σωματικά και πνευματικά ακμαίος και γερός άνδρας, μετά τον θάνατο της γυναίκας του δεν θέλει πια να συνεχίσει να ζει. Αναζητά κάποιο φάρμακο που θα τον σκοτώσει. Γιατροί, νομικοί, κληρικοί, επιστήμονες Ηθικής και Δεοντολογίας, πολιτικοί και μέρος της κοινωνίας, όμως, αμφιβάλλουν εάν επιτρέπεται οι...
Σε ποιον ανήκει η ζωή μας; Gott Ο Ρίχαρτ Γκέρτνερ, εβδομήντα οκτώ χρόνων, ένας σωματικά και πνευματικά ακμαίος και γερός άνδρας, μετά τον θάνατο της γυναίκας του δεν θέλει πια να συνεχίσει να ζει. Αναζητά κάποιο φάρμακο που θα τον σκοτώσει. Γιατροί, νομικοί, κληρικοί, επιστήμονες Ηθικής και Δεοντολογίας, πολιτικοί και μέρος της κοινωνίας, όμως, αμφιβάλλουν εάν επιτρέπεται οι...
"Αυτό το βιβλίο είναι ένας σταθμός σε μια πορεία μελέτης, γνώσης -αλλά και αυτογνωσίας. Πήραμε αυτόν τον δρόμο μαζίμε τους μαθητές μου ψάχνοντας πώς γίνονται τα πράγματα, αλλά και γιατί γίνονται έτσι, σε μια τέχνη που μέχρι τις μέρες μας πολλές φορές είναι ένα γοητευτικό μυστήριο. Το ταξίδι ήταν δύσκολο αλλά και όμορφο για όλους μας. Μακάρι και ο αναγνώστης να περάσει το ίδιο καλά." (Β. Χ.,...
"Αυτό το βιβλίο είναι ένας σταθμός σε μια πορεία μελέτης, γνώσης -αλλά και αυτογνωσίας. Πήραμε αυτόν τον δρόμο μαζίμε τους μαθητές μου ψάχνοντας πώς γίνονται τα πράγματα, αλλά και γιατί γίνονται έτσι, σε μια τέχνη που μέχρι τις μέρες μας πολλές φορές είναι ένα γοητευτικό μυστήριο. Το ταξίδι ήταν δύσκολο αλλά και όμορφο για όλους μας. Μακάρι και ο αναγνώστης να περάσει το ίδιο καλά." (Β. Χ.,...