• New
    ΣΧΟΛΙΚΌΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΌΣ (BULLYING) ΜΑΘΗΤΏΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΡΌΠΟΙ ΠΑΡΈΜΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ
    ΣΧΟΛΙΚΌΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΌΣ (BULLYING) ΜΑΘΗΤΏΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΡΌΠΟΙ ΠΑΡΈΜΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ
    ΣΧΟΛΙΚΌΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΌΣ (BULLYING) ΜΑΘΗΤΏΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΡΌΠΟΙ ΠΑΡΈΜΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ

    ΣΧΟΛΙΚΌΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΌΣ (BULLYING) ΜΑΘΗΤΏΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΡΌΠΟΙ ΠΑΡΈΜΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ

    Review (0)
    €11.45
    €12.72
    Save €1.27
    Tax included
    Return policy:14
    Μια ποιοτική προσέγγιση



    Σκοπός της συγγραφής του παρόντος βιβλίου αποτέλεσε η διερεύνηση του τρόπου κατανόησης του σχολικού εκφοβισμού σε μαθητές με αναπηρία από τους εκπαιδευτικούς. Στην έρευνα συμμετείχαν 20 εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής και Ειδικής Αγωγής του νομού Αττικής. Τα ευρήματα έδειξαν ότι η πιο συχνή μορφή θυματοποίησης στους μαθητές με ε.ε.α. είναι η λεκτική, ενώ ακολουθούν η σωματική, η ψυχολογική, η ηλεκτρονική και η σεξουαλική. Αναφορικά με τη συχνότητα του bullying σε μαθητές με ε.ε....
    Quantity :
    Write your review

    EU3234363840424446USXX5XSSMLXLXXLXXLArm Length6161,56262,56363,56464,5Bust Circumference8084889296101106111Waist Girth6165697377828792Hip Circumference87919599103108113118

    Σκοπός της συγγραφής του παρόντος βιβλίου αποτέλεσε η διερεύνηση του τρόπου κατανόησης του σχολικού εκφοβισμού σε μαθητές με αναπηρία από τους εκπαιδευτικούς. Στην έρευνα συμμετείχαν 20 εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής και Ειδικής Αγωγής του νομού Αττικής. Τα ευρήματα έδειξαν ότι η πιο συχνή μορφή θυματοποίησης στους μαθητές με ε.ε.α. είναι η λεκτική, ενώ ακολουθούν η σωματική, η ψυχολογική, η ηλεκτρονική και η σεξουαλική. Αναφορικά με τη συχνότητα του bullying σε μαθητές με ε.ε.α. και σε τυπικά αναπτυσσόμενους μαθητές, δεν φαίνεται να διαμορφώνεται μια ξεκάθαρη εικόνα, αφού κάποιοι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν ότι οι μαθητές με ε.ε.α. πέφτουν συχνότερα θύματα εκφοβισμού σε σχέση με τους τυπικά αναπτυσσόμενους συνομηλίκους τους, ενώ κάποιοι άλλοι ισχυρίζονται ακριβώς το αντίθετο. Επιπλέον, διαπιστώνεται ότι οι κατηγορίες μαθητών με ε.ε.α. που εμπλέκονται συχνότερα σε καταστάσεις σχολικού εκφοβισμού, είναι οι μαθητές με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ–Υ), τα παιδιά με νοητική καθυστέρηση και οι μαθητές με αυτισμό/σύνδρομο Asperger.
    9789600244359

    Data sheet

    Author
    ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σ. ΚΑΜΙΝΑΡΙΔΗ
    ΓΛΩΣΣΑ ΒΙΒΛΙΟΥ
    ΕΛΛΗΝΙΚΑ

    Specific References

    EAN13
    9789600244359
    New

    16 other products in the same category:

    ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING) ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΤΩΝ Ε ΜΙΑ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ - εξ

    ΣΧΟΛΙΚΌΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΌΣ (BULLYING) ΜΑΘΗΤΏΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΡΌΠΟΙ ΠΑΡΈΜΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ

    €11.45
    €12.72
    Save €1.27
    Tax included
    Return policy:14