• Νέο
    ΣΧΟΛΙΚΌΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΌΣ (BULLYING) ΜΑΘΗΤΏΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΡΌΠΟΙ ΠΑΡΈΜΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ
    ΣΧΟΛΙΚΌΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΌΣ (BULLYING) ΜΑΘΗΤΏΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΡΌΠΟΙ ΠΑΡΈΜΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ
    ΣΧΟΛΙΚΌΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΌΣ (BULLYING) ΜΑΘΗΤΏΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΡΌΠΟΙ ΠΑΡΈΜΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ

    ΣΧΟΛΙΚΌΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΌΣ (BULLYING) ΜΑΘΗΤΏΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΡΌΠΟΙ ΠΑΡΈΜΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ

    Review (0)
    11,45 €
    12,72 €
    Έκπτωση 1,27 €
    με ΦΠΑ
    πολιτική επιστροφών14Παράδοση σε 2 - 3 ημέρες
    Διαθέσιμο σε 1 - 3 ημέρες
    Μια ποιοτική προσέγγιση



    Σκοπός της συγγραφής του παρόντος βιβλίου αποτέλεσε η διερεύνηση του τρόπου κατανόησης του σχολικού εκφοβισμού σε μαθητές με αναπηρία από τους εκπαιδευτικούς. Στην έρευνα συμμετείχαν 20 εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής και Ειδικής Αγωγής του νομού Αττικής. Τα ευρήματα έδειξαν ότι η πιο συχνή μορφή θυματοποίησης στους μαθητές με ε.ε.α. είναι η λεκτική, ενώ ακολουθούν η σωματική, η ψυχολογική, η ηλεκτρονική και η σεξουαλική. Αναφορικά με τη συχνότητα του bullying σε μαθητές με ε.ε....
    ποσότητα
    Write your review

    EU3234363840424446USXX5XSSMLXLXXLXXLArm Length6161,56262,56363,56464,5Bust Circumference8084889296101106111Waist Girth6165697377828792Hip Circumference87919599103108113118

    Σκοπός της συγγραφής του παρόντος βιβλίου αποτέλεσε η διερεύνηση του τρόπου κατανόησης του σχολικού εκφοβισμού σε μαθητές με αναπηρία από τους εκπαιδευτικούς. Στην έρευνα συμμετείχαν 20 εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής και Ειδικής Αγωγής του νομού Αττικής. Τα ευρήματα έδειξαν ότι η πιο συχνή μορφή θυματοποίησης στους μαθητές με ε.ε.α. είναι η λεκτική, ενώ ακολουθούν η σωματική, η ψυχολογική, η ηλεκτρονική και η σεξουαλική. Αναφορικά με τη συχνότητα του bullying σε μαθητές με ε.ε.α. και σε τυπικά αναπτυσσόμενους μαθητές, δεν φαίνεται να διαμορφώνεται μια ξεκάθαρη εικόνα, αφού κάποιοι εκπαιδευτικοί υποστηρίζουν ότι οι μαθητές με ε.ε.α. πέφτουν συχνότερα θύματα εκφοβισμού σε σχέση με τους τυπικά αναπτυσσόμενους συνομηλίκους τους, ενώ κάποιοι άλλοι ισχυρίζονται ακριβώς το αντίθετο. Επιπλέον, διαπιστώνεται ότι οι κατηγορίες μαθητών με ε.ε.α. που εμπλέκονται συχνότερα σε καταστάσεις σχολικού εκφοβισμού, είναι οι μαθητές με Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ–Υ), τα παιδιά με νοητική καθυστέρηση και οι μαθητές με αυτισμό/σύνδρομο Asperger.
    9789600244359

    Χαρακτηριστικά

    Συγγραφέας
    ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σ. ΚΑΜΙΝΑΡΙΔΗ
    Γλώσσα
    ΕΛΛΗΝΙΚΑ

    Ειδικοί αριθμοί αναφοράς

    ean13
    9789600244359
    Νέο

    16 ακόμα προϊόντα στην ίδια κατηγορία:

    ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING) ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΤΩΝ Ε ΜΙΑ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ - εξ

    ΣΧΟΛΙΚΌΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΌΣ (BULLYING) ΜΑΘΗΤΏΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΈΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΈΣ ΑΝΆΓΚΕΣ ΚΑΙ ΤΡΌΠΟΙ ΠΑΡΈΜΒΑΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ

    11,45 €
    12,72 €
    Έκπτωση 1,27 €
    με ΦΠΑ
    πολιτική επιστροφών14Παράδοση σε 2 - 3 ημέρες