Θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές εφαρμογέςΟ παρών συλλογικός τόμος εστιάζει σε ζητήματα ανάλυσης, εκμάθησης και διδασκαλίας μιας πρώτης (Γ1) και μιας δεύτερης/ξένης γλώσσας (Γ2/ΞΓ). Επιστήμονες από την Ελλάδα, αλλά και από χώρες της αλλοδαπής, όπως την Κύπρο, την Αυστραλία και τον Καναδά, καταθέτουν τα ευρήματά τους ή συνοψίζουν τη σύγχρονη έρευνα σχετικά με τον σύνθετο χαρακτήρα της εκμάθησης, της γραμματικής περιγραφής και των εκπαιδευτικών εφαρμογών της γνώσης και της χρήσης μιας γλώσσας, είτε είναι Γ1 είτε Γ2/ΞΓ. Λόγω της ευρύτητας ...
Ο τόμος αποτελείται από τριάντα τρία κεφάλαια, τα οποία με βάση το περιεχόμενό τους εντάσσονται σε τέσσερις θεματικές περιοχές. Στην πρώτη θεματική θίγονται ζητήματα διδασκαλίας και αξιολόγησης της ελληνικής ως Γ2/ΞΓ. Στη δεύτερη θεματική παρουσιάζονται κείμενα τα οποία σχετίζονται με την ανάλυση της γλωσσικής δομής, με γλώσσες αναφοράς την ελληνική και την αγγλική, και την εκμάθηση γλωσσών σε περιβάλλοντα είτε μιας Γ1 είτε μιας Γ2/ΞΓ. Η τρίτη θεματική εστιάζει στην ανάπτυξη δεξιοτήτων γραμματισμών και πολυγραμματισμών, ενώ στην τελευταία θεματική ερευνώνται θέματα στάσεων και ταυτοτήτων, και ζητήματα εκπαίδευσης και ένταξης δίγλωσσων/πολύγλωσσων μαθητών και μαθητριών.
Θεωρητικές προσεγγίσεις και εκπαιδευτικές εφαρμογέςΟ παρών συλλογικός τόμος εστιάζει σε ζητήματα ανάλυσης, εκμάθησης και διδασκαλίας μιας πρώτης (Γ1) και μιας δεύτερης/ξένης γλώσσας (Γ2/ΞΓ). Επιστήμονες από την Ελλάδα, αλλά και από χώρες της αλλοδαπής, όπως την Κύπρο, την Αυστραλία και τον Καναδά, καταθέτουν τα ευρήματά τους ή συνοψίζουν τη σύγχρονη έρευνα σχετικά με τον σύνθετο χαρακτήρα της εκμάθησης, της γραμματικής περιγραφής και των εκπαιδευτικών εφαρμογών της γνώσης και της χρήσης μιας γλώσσας, είτε είναι Γ1 είτε Γ2/ΞΓ. Λόγω της ευρύτητας ...