Το βιβλίο Εισαγωγή στην ανάπτυξη της γλώσσας αποτελεί ένα εισαγωγικό εγχειρίδιο που εξετάζει όψεις και πτυχές της γλωσσικής εξέλιξης ενός ανθρώπου, ως μέρους της γενικότερης ανάπτυξής του. Κεντρικό στόχο αποτελεί η περιγραφή και η ερμηνεία βασικών οροσήμων και χαρακτηριστικών που εμφανίζονται στη γλώσσα του παιδιού καθώς αυτό αναπτύσσεται. Η περιγραφή της γλωσσικής εξέλιξης οργανώνεται για μεθοδολογικούς λόγους σε περιόδους: εξετάζεται η γλώσσα κατά τα πρώιμα στάδια (1-3 έτη], την προσχολική ηλι...
Το βιβλίο Εισαγωγή στην ανάπτυξη της γλώσσας αποτελεί ένα εισαγωγικό εγχειρίδιο που εξετάζει όψεις και πτυχές της γλωσσικής εξέλιξης ενός ανθρώπου, ως μέρους της γενικότερης ανάπτυξής του. Κεντρικό στόχο αποτελεί η περιγραφή και η ερμηνεία βασικών οροσήμων και χαρακτηριστικών που εμφανίζονται στη γλώσσα του παιδιού καθώς αυτό αναπτύσσεται. Η περιγραφή της γλωσσικής εξέλιξης οργανώνεται για μεθοδολογικούς λόγους σε περιόδους: εξετάζεται η γλώσσα κατά τα πρώιμα στάδια (1-3 έτη], την προσχολική ηλικία (3-6 έτη) και τα σχολικά χρόνια (6-12 έτη). Σε κάθε περίοδο αναδεικνύονται οι βασικοί σταθμοί και τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά από κάθε γλωσσικό επίπεδο (φωνολογικό, μορφοσυντακτικό, σημασιολογικό-λεξιλογικό και πραγματολογικό). Επιπλέον, περιγράφεται με συντομία η παιδική δι/πολυγλωσσική ανάπτυξη. Ο διάλογος μεταξύ των βασικών θεωριών για τη γλωσσική ανάπτυξη που εκτίθεται στη συνέχεια επιχειρεί να ερμηνεύσει τις ιδιαιτερότητές της. Τέλος, η σύντομη εξοικείωση του αναγνώστη με τα είδη των δυσκολιών/διαταραχών του προφορικού λόγου και της επικοινωνίας στην προσχολική ηλικία, στοχεύει σε μια απόπειρα σύνδεσης της τυπικής με τη μη τυπική ανάπτυξη
Το βιβλίο Εισαγωγή στην ανάπτυξη της γλώσσας αποτελεί ένα εισαγωγικό εγχειρίδιο που εξετάζει όψεις και πτυχές της γλωσσικής εξέλιξης ενός ανθρώπου, ως μέρους της γενικότερης ανάπτυξής του. Κεντρικό στόχο αποτελεί η περιγραφή και η ερμηνεία βασικών οροσήμων και χαρακτηριστικών που εμφανίζονται στη γλώσσα του παιδιού καθώς αυτό αναπτύσσεται. Η περιγραφή της γλωσσικής εξέλιξης οργανώνεται για μεθοδολογικούς λόγους σε περιόδους: εξετάζεται η γλώσσα κατά τα πρώιμα στάδια (1-3 έτη], την προσχολική ηλι...