Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Η ΠΩΣ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΠΙΔΡΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
      Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Η ΠΩΣ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΠΙΔΡΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
      Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Η ΠΩΣ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΠΙΔΡΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

      Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Η ΠΩΣ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΠΙΔΡΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

      Review (0)
      €9.90
      €11.00
      Save €1.10
      Tax included
      Return policy:14
      Η διαφήμιση έχει χαρακτηριστεί από τον επικοινωνιολόγο Marshall McLuhan ως "η μεγαλύτερη τέχνη του 20ου αιώνα". Είναι ο καθρέφτης της καθημερινότητάς μας, ασκεί σημαντική επιρροή στη γλώσσα και τη συμπεριφορά μας και επηρεάζει τη στάση μας απέναντι στη ζωή. Αποτελεί επίσης σημαντική πηγή πληροφοριών για άλλους πολιτισμούς και ρίχνει φως στα κοινωνικά και πολιτισμικά στερεότυπα, ενώ παράλληλα μεταφέρει πολιτισμική γνώση και συμβάλει στη διαπολιτισμική αλληλεπίδραση. Ποιοι είναι όμως οι μηχανισμοί...
      Quantity :
      Write your review

      EU3234363840424446USXX5XSSMLXLXXLXXLArm Length6161,56262,56363,56464,5Bust Circumference8084889296101106111Waist Girth6165697377828792Hip Circumference87919599103108113118

      Η διαφήμιση έχει χαρακτηριστεί από τον επικοινωνιολόγο Marshall McLuhan ως "η μεγαλύτερη τέχνη του 20ου αιώνα". Είναι ο καθρέφτης της καθημερινότητάς μας, ασκεί σημαντική επιρροή στη γλώσσα και τη συμπεριφορά μας και επηρεάζει τη στάση μας απέναντι στη ζωή. Αποτελεί επίσης σημαντική πηγή πληροφοριών για άλλους πολιτισμούς και ρίχνει φως στα κοινωνικά και πολιτισμικά στερεότυπα, ενώ παράλληλα μεταφέρει πολιτισμική γνώση και συμβάλει στη διαπολιτισμική αλληλεπίδραση. Ποιοι είναι όμως οι μηχανισμοί που κρύβονται πίσω από τη διαφήμιση; Πως αυτή κατορθώνει να μας επηρεάζει τόσο σημαντικά και μάλιστα χωρίς καν να το συνειδητοποιούμε; Στο παρόν βιβλίο η διαφήμιση εξετάζεται ως πολυτροπικό κείμενο, καθώς το μήνυμά του προκύπτει από το συνδυασμό γλωσσικού και εικονιστικού μηνύματος. Με βάση αυτή τη θεώρηση το βιβλίο προτείνει ένα νέο μοντέλο ανάλυσης διαφημίσεων, το οποίο περιλαμβάνει πέντε επίπεδα και αντλεί τα εργαλεία του από τη Γνωσιακή Ψυχολογία, την Κειμενογλωσσολογία, τη Σημασιολογία, τη Σημειωτική αλλά και την Κοινωνιογλωσσολογία.
      9786185169572

      Data sheet

      Author
      ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΤΣΑΟΥΝΗΣ
      ΓΛΩΣΣΑ ΒΙΒΛΙΟΥ
      ΕΛΛΗΝΙΚΑ

      Specific References

      EAN13
      9786185169572
      New

      No customer reviews for the moment.

      16 other products in the same category:

      Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Η ΠΩΣ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΠΙΔΡΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ - εξωφυλλο

      Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Η ΠΩΣ Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΠΙΔΡΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

      €9.90
      €11.00
      Save €1.10
      Tax included
      Return policy:14