Ηλεκτρονιακή ?όμηση - Περιοδικός Πίνακας • ?ιαμοριακές ?υνάμεις - Ώσμωση • Θερμοχημεία • Χημική Κινητική • Χημική Ισορροπία Για όσους μελετάνε σε βάθος τις Πανελλαδικές εξετάσεις, είναι κοινός τόπος ότι αυτές με τα χρόνια διαρκώς αλλάζουν. Και πώς θα μπορούσε άραγε, να είναι αλλιώς; Όπως εξελίσσεται και αλλάζει η κοινωνία, έτσι εξελίσσονται και αλλάζουν και οι Πανελλαδικές...
Ηλεκτρονιακή ?όμηση - Περιοδικός Πίνακας • ?ιαμοριακές ?υνάμεις - Ώσμωση • Θερμοχημεία • Χημική Κινητική • Χημική Ισορροπία Για όσους μελετάνε σε βάθος τις Πανελλαδικές εξετάσεις, είναι κοινός τόπος ότι αυτές με τα χρόνια διαρκώς αλλάζουν. Και πώς θα μπορούσε άραγε, να είναι αλλιώς; Όπως εξελίσσεται και αλλάζει η κοινωνία, έτσι εξελίσσονται και αλλάζουν και οι Πανελλαδικές...
Το βιβλίο αυτό περιλαμβάνει όλες τις τελευταίες οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση της Νεοελληνικής Γλώσσας & Λογοτεχνίας. Αποτελεί ένα πολύτιμο χρηστικό εργαλείο, για κάθε υποψήφιο στο μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας, δίνοντας ολοκληρωμένες απαντήσεις πάνω σε κάθε πιθανό ερώτημα. Περιλαμβάνει:
- Τεχνική για τη συγγραφή της περίληψης
- Θεωρία και ασκήσεις πάνω στις ερωτήσεις...
Το βιβλίο αυτό περιλαμβάνει όλες τις τελευταίες οδηγίες του Υπουργείου Παιδείας για την αξιολόγηση της Νεοελληνικής Γλώσσας & Λογοτεχνίας. Αποτελεί ένα πολύτιμο χρηστικό εργαλείο, για κάθε υποψήφιο στο μάθημα της Νεοελληνικής γλώσσας, δίνοντας ολοκληρωμένες απαντήσεις πάνω σε κάθε πιθανό ερώτημα. Περιλαμβάνει:
- Τεχνική για τη συγγραφή της περίληψης
- Θεωρία και ασκήσεις πάνω στις ερωτήσεις...
Περιε?χει το συ?νολο της υ?λης της Α’ Λυκει?ου με αναλυτικη? θεωρι?α, ερωτη?σεις (με ενσωματωμε?να τα περισσο?τερα θε?ματα Β της Τρα?πεζας Θεμα?των), λυμε?να προβλη?ματα και προβλη?ματα προς λυ?ση. Στο τε?λος του βιβλι?ου ε?χουν τοποθετηθει? 100 επιλεγμε?να θε?ματα Δ της Τρα?πεζας Θεμα?των, για επανα?ληψη και προετοιμασι?α για τις ενδοσχολικε?ς εξετα?σεις. ...
Περιε?χει το συ?νολο της υ?λης της Α’ Λυκει?ου με αναλυτικη? θεωρι?α, ερωτη?σεις (με ενσωματωμε?να τα περισσο?τερα θε?ματα Β της Τρα?πεζας Θεμα?των), λυμε?να προβλη?ματα και προβλη?ματα προς λυ?ση. Στο τε?λος του βιβλι?ου ε?χουν τοποθετηθει? 100 επιλεγμε?να θε?ματα Δ της Τρα?πεζας Θεμα?των, για επανα?ληψη και προετοιμασι?α για τις ενδοσχολικε?ς εξετα?σεις. ...
Τα πρότυπα γυμνάσια δίνουν στους μαθητές την ευκαιρία να διαπρέψουν σ’ ένα ενθαρρυντικό περιβάλλον. Κάποια από τα σημαντικότερα οφέλη από τη φοίτηση σ’ αυτά είναι:
1. Υψηλή Ποιότητα Εκπαίδευσης: Τα πρότυπα γυμνάσια προσφέρουν αναβαθμισμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με έμφαση στην αριστεία.
2. Εκπαιδευτικό Περιβάλλον: Δημιουργούν ένα θετικό και ενθαρρυντικό περιβάλλον για μαθητές με υψηλές...
Τα πρότυπα γυμνάσια δίνουν στους μαθητές την ευκαιρία να διαπρέψουν σ’ ένα ενθαρρυντικό περιβάλλον. Κάποια από τα σημαντικότερα οφέλη από τη φοίτηση σ’ αυτά είναι:
1. Υψηλή Ποιότητα Εκπαίδευσης: Τα πρότυπα γυμνάσια προσφέρουν αναβαθμισμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με έμφαση στην αριστεία.
2. Εκπαιδευτικό Περιβάλλον: Δημιουργούν ένα θετικό και ενθαρρυντικό περιβάλλον για μαθητές με υψηλές...
ΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ (07/2024), ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ.
Το βιβλίο περιέχει την ανάλυση των μαθημάτων που περιέχονται στο Α΄ τεύχος του σχολικού βιβλίου (Ι-ΧΧ). Στηρίζεται στις παρατηρήσεις του σχολικού βιβλίου, του Βιβλίου του καθηγητή, του βιβλίου «Αξιολόγηση» του Κ.Ε.Ε. και των Ψηφιακών Βοηθημάτων του Υπουργείου Παιδείας.
Περιλαμβάνει:
- ερωτήσεις κλειστού...
ΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ (07/2024), ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ.
Το βιβλίο περιέχει την ανάλυση των μαθημάτων που περιέχονται στο Α΄ τεύχος του σχολικού βιβλίου (Ι-ΧΧ). Στηρίζεται στις παρατηρήσεις του σχολικού βιβλίου, του Βιβλίου του καθηγητή, του βιβλίου «Αξιολόγηση» του Κ.Ε.Ε. και των Ψηφιακών Βοηθημάτων του Υπουργείου Παιδείας.
Περιλαμβάνει:
- ερωτήσεις κλειστού...
Το παρόν βιβλίο δημιουργήθηκε με σκοπό να αποτελέσει ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για τη διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής της Γ’ τάξης του Γενικού Ενιαίου Λυκείου και απευθύνεται τόσο σε μαθητές όσο και σε εκπαιδευτικούς.
Πρόκειται για μία προσπάθεια συγγραφής ενός νέου τύπου εγχειριδίου, περισσότερο λειτουργικού, όπου όλες οι...
Το παρόν βιβλίο δημιουργήθηκε με σκοπό να αποτελέσει ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για τη διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής της Ομάδας Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής της Γ’ τάξης του Γενικού Ενιαίου Λυκείου και απευθύνεται τόσο σε μαθητές όσο και σε εκπαιδευτικούς.
Πρόκειται για μία προσπάθεια συγγραφής ενός νέου τύπου εγχειριδίου, περισσότερο λειτουργικού, όπου όλες οι...
Το βιβλίο αυτό γράφτηκε στο σημερινό ύφος των θεμάτων εξετάσεων με σκοπό να διαπραγματευτεί δύσκολα θέματα της ύλης. Η εναλλαγή από μικρά σε μεγάλα θέματα δε δημιουργεί τη συνήθη κόπωση που επιφέρουν κυρίως τα θέματα πολλών ερωτημάτων. Το βιβλίο περιέχει 100+1 θέματα αναλυτικά λυμένα και 35+1 άλυτα θέματα. Επισκεφθείτε τη σελίδα μας www.gatsinaris.gr/books. Εκεί θα βρείτε Δωρεάν, πλούσιο...
Το βιβλίο αυτό γράφτηκε στο σημερινό ύφος των θεμάτων εξετάσεων με σκοπό να διαπραγματευτεί δύσκολα θέματα της ύλης. Η εναλλαγή από μικρά σε μεγάλα θέματα δε δημιουργεί τη συνήθη κόπωση που επιφέρουν κυρίως τα θέματα πολλών ερωτημάτων. Το βιβλίο περιέχει 100+1 θέματα αναλυτικά λυμένα και 35+1 άλυτα θέματα. Επισκεφθείτε τη σελίδα μας www.gatsinaris.gr/books. Εκεί θα βρείτε Δωρεάν, πλούσιο...
Στο βιβλίο συμβαδίζουν η ιστορία, η θεωρία και η πράξη της μεθόδου διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών, ενός μαθήματος με αδιάκοπη παρουσία στα Αναλυτικά Προγράμματα της Μέσης Εκπαίδευσης. Τα Αρχαία Ελληνικά, παρά την εμφανή εύνοια του νομοθέτη, κατά γενική ομολογία, δεν πρόσφεραν τα αναμενόμενα στην εκπαίδευση των μαθητών.
Η ευθύνη για την αποτυχία του μαθήματος καταλογίστηκε στη μέθοδο...
Στο βιβλίο συμβαδίζουν η ιστορία, η θεωρία και η πράξη της μεθόδου διδασκαλίας των Αρχαίων Ελληνικών, ενός μαθήματος με αδιάκοπη παρουσία στα Αναλυτικά Προγράμματα της Μέσης Εκπαίδευσης. Τα Αρχαία Ελληνικά, παρά την εμφανή εύνοια του νομοθέτη, κατά γενική ομολογία, δεν πρόσφεραν τα αναμενόμενα στην εκπαίδευση των μαθητών.
Η ευθύνη για την αποτυχία του μαθήματος καταλογίστηκε στη μέθοδο...