Το σύγχρονο σχολείο, καθώς προβάλλει αδήριτη η ανάγκη να αλλάξουν οι προτεραιότητές του, καλείται να υιοθετήσει μια ευρύτερη ατζέντα θεμάτων, η οποία εκτείνεται πέρα από ακαδημαϊκά επιτεύγματα και επιτυχίες και αφορά στην ενσωμάτωση στόχων προαγωγής της ψυχικής υγείας. Οι στόχοι αυτοί, που συνδέονται με την προαγωγή της ψυχολογικής ευημερίας των παιδιών, την κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη και καλλιέργεια της ψυχικής τους ανθεκτικότητας, είναι άμεσα συνυφασμένοι με την επιμόρφωση των εκπαιδευτ...
Το σύγχρονο σχολείο, καθώς προβάλλει αδήριτη η ανάγκη να αλλάξουν οι προτεραιότητές του, καλείται να υιοθετήσει μια ευρύτερη ατζέντα θεμάτων, η οποία εκτείνεται πέρα από ακαδημαϊκά επιτεύγματα και επιτυχίες και αφορά στην ενσωμάτωση στόχων προαγωγής της ψυχικής υγείας. Οι στόχοι αυτοί, που συνδέονται με την προαγωγή της ψυχολογικής ευημερίας των παιδιών, την κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη και καλλιέργεια της ψυχικής τους ανθεκτικότητας, είναι άμεσα συνυφασμένοι με την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα συγκεκριμένα αντικείμενα. Η ανάπτυξη ποιοτικών διαπροσωπικών σχέσεων, η οποία συνιστά βασικό στοιχείο της ψυχικής ευημερίας και ανθεκτικότητας, άπτεται του αντικειμένου της επικοινωνίας και της συμβουλευτικής και σχετίζεται άμεσα με την καλλιέργεια των επικοινωνιακών δεξιοτήτων των εκπαιδευτικών.
Το σύγχρονο σχολείο, καθώς προβάλλει αδήριτη η ανάγκη να αλλάξουν οι προτεραιότητές του, καλείται να υιοθετήσει μια ευρύτερη ατζέντα θεμάτων, η οποία εκτείνεται πέρα από ακαδημαϊκά επιτεύγματα και επιτυχίες και αφορά στην ενσωμάτωση στόχων προαγωγής της ψυχικής υγείας. Οι στόχοι αυτοί, που συνδέονται με την προαγωγή της ψυχολογικής ευημερίας των παιδιών, την κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη και καλλιέργεια της ψυχικής τους ανθεκτικότητας, είναι άμεσα συνυφασμένοι με την επιμόρφωση των εκπαιδευτ...