Κείμενα για τη θρησκεία, τη θεολογία και τον κινηματογράφο, και πώς να τα παντρέψετε μέσα στην τάξηΜε το Cine-Theology ολοκληρώνεται μία τριλογία θρησκειολογικής και θεολογικής σπουδής του κινηματογράφου, η οποία με απασχόλησε τα τελευταία δέκα χρόνια. Προηγήθηκε ο Διάβολος στο Celluloid –μία ανάλυση των ταινιών υπερφυσικού τρόμου· ακολούθησε Η Ευδαιμονία της Άγνοιας –μία ανάλυση της τετραλογίας Matrix, των αδελφών Γουακόφσκυ. Και τώρα, το Cine-Theology: μία ανάλυση αγαπημένων ταινιών, όπως το Pulp Fiction, Το Πράσινο Μίλι, οι Τρεις Ταφές του Μελκιάδες Εστράντα, το Interstellar, το Αvatar και...
Πώς μπορούμε να ενσωματώσουμε τον κινηματογράφο στο μάθημά μας; Με ποια κριτήρια επιλέγουμε ταινίες; Πώς μπορούμε να συζητήσουμε μία ταινία μέσα στην τάξη; Τι στόχους εξυπηρετεί η συζήτηση αυτή;
Και άλλα πολλά τέτοια ερωτήματα. Με την επίγνωση ότι ο καλός κινηματογράφος είναι Παιδεία· και με την ελπίδα ότι αυτήν την Παιδεία μπορούμε να την προσφέρουμε ως δώρο σε όλους τους ανθρώπους που αγαπάμε: την οικογένεια, τους φίλους, αλλά και τις γενιές των μαθητών και των μαθητριών μας, που δίνουν νόημα σε αυτό που είμαστε, και σε αυτό που εκπροσωπούμε ως δάσκαλοι.
Κείμενα για τη θρησκεία, τη θεολογία και τον κινηματογράφο, και πώς να τα παντρέψετε μέσα στην τάξηΜε το Cine-Theology ολοκληρώνεται μία τριλογία θρησκειολογικής και θεολογικής σπουδής του κινηματογράφου, η οποία με απασχόλησε τα τελευταία δέκα χρόνια. Προηγήθηκε ο Διάβολος στο Celluloid –μία ανάλυση των ταινιών υπερφυσικού τρόμου· ακολούθησε Η Ευδαιμονία της Άγνοιας –μία ανάλυση της τετραλογίας Matrix, των αδελφών Γουακόφσκυ. Και τώρα, το Cine-Theology: μία ανάλυση αγαπημένων ταινιών, όπως το Pulp Fiction, Το Πράσινο Μίλι, οι Τρεις Ταφές του Μελκιάδες Εστράντα, το Interstellar, το Αvatar και...