...Στην άρνηση της συνείδησης ανακαλύπτουμε πως τα νοήματα και επομένως οι κοινωνικές κατευθύνσεις δεν αντλούνται αρτηριακά από την παθιασμένη καρδιά προς τον εγκέφαλο που διψά για οξυγόνο, αλλά τις αποσπά οποιοδήποτε σώμα στο πεδίο, από την κρούστα των γεγονότων που ολοένα ραγίζει. Η επαναστατική δραστηριότητα είναι κάποιες φορές μια αρχαιολογία όσων έχουν σκοπίμως ξεχαστεί, αλλά δεν πρέπει να...
...Στην άρνηση της συνείδησης ανακαλύπτουμε πως τα νοήματα και επομένως οι κοινωνικές κατευθύνσεις δεν αντλούνται αρτηριακά από την παθιασμένη καρδιά προς τον εγκέφαλο που διψά για οξυγόνο, αλλά τις αποσπά οποιοδήποτε σώμα στο πεδίο, από την κρούστα των γεγονότων που ολοένα ραγίζει. Η επαναστατική δραστηριότητα είναι κάποιες φορές μια αρχαιολογία όσων έχουν σκοπίμως ξεχαστεί, αλλά δεν πρέπει να...
…Νέα εικαστική ενότητα του ΛοΓό, με βάση το αγαπημένο εικαστικό του θέμα: το ζεύγος. Ζευγάρια τοποθετημένα επιμελώς ή και αδιάτακτα στον χώρο, σε πλείστες εκφραστικές παραλλαγές, ετερόµορφα ως προς το ύφος και το συναίσθημα, άμεσα συνυφασμένα, ως εικαστικό αποτέλεσμα, με την ποιητική δημιουργία του καλλιτέχνη, σχηματοποιώντας ως εκ τούτου μια αλληλουχία μεταξύ της ποιητικής του λέξης και...
…Νέα εικαστική ενότητα του ΛοΓό, με βάση το αγαπημένο εικαστικό του θέμα: το ζεύγος. Ζευγάρια τοποθετημένα επιμελώς ή και αδιάτακτα στον χώρο, σε πλείστες εκφραστικές παραλλαγές, ετερόµορφα ως προς το ύφος και το συναίσθημα, άμεσα συνυφασμένα, ως εικαστικό αποτέλεσμα, με την ποιητική δημιουργία του καλλιτέχνη, σχηματοποιώντας ως εκ τούτου μια αλληλουχία μεταξύ της ποιητικής του λέξης και...
...Ό,τι πιο άσχημο έχω ζήσει στην παιδική μου ζωή ήταν τα χρόνια του σχολείου κι αργότερα τα χρόνια της στράτευσης. Στο σχολείο πήγα στα επτά μου χρόνια και την πρώτη μέρα, την πρώτη ώρα, τα πρώτα λεπτά, ο δάσκαλος με ανέκρινε για να μάθει εάν είμαι κορίτσι ή αγόρι. Αιτία τα μακριά μου μαλλιά. Και όταν κατάλαβε επιτέλους ότι είμαι αγόρι, με έδιωξε λέγοντάς μου ότι θα πρέπει πρώτα να πάω να...
...Ό,τι πιο άσχημο έχω ζήσει στην παιδική μου ζωή ήταν τα χρόνια του σχολείου κι αργότερα τα χρόνια της στράτευσης. Στο σχολείο πήγα στα επτά μου χρόνια και την πρώτη μέρα, την πρώτη ώρα, τα πρώτα λεπτά, ο δάσκαλος με ανέκρινε για να μάθει εάν είμαι κορίτσι ή αγόρι. Αιτία τα μακριά μου μαλλιά. Και όταν κατάλαβε επιτέλους ότι είμαι αγόρι, με έδιωξε λέγοντάς μου ότι θα πρέπει πρώτα να πάω να...
Περικλή Κοροβέση "Άπαντα". Η πορεία ενός συγγραφέα στο λογοτεχνικό στερέωμα, αρχής γενομένης με τους "Ανθρωποφύλακες", το 1969, έως τις "Παράπλευρες καθημερινές απώλειες", το 2013. Υπό τον όρο των "Απάντων" συγκεντρώνεται το σύνολο της δημοσιευμένης λογοτεχνικής του δημιουργίας, κείμενα πεζά και θεατρικά, τα οποία, υπό την μορφή διαρκούς προπαρασκευαστικής απόπειρας, όπως μαρτυρά και η ανάγνωση...
Περικλή Κοροβέση "Άπαντα". Η πορεία ενός συγγραφέα στο λογοτεχνικό στερέωμα, αρχής γενομένης με τους "Ανθρωποφύλακες", το 1969, έως τις "Παράπλευρες καθημερινές απώλειες", το 2013. Υπό τον όρο των "Απάντων" συγκεντρώνεται το σύνολο της δημοσιευμένης λογοτεχνικής του δημιουργίας, κείμενα πεζά και θεατρικά, τα οποία, υπό την μορφή διαρκούς προπαρασκευαστικής απόπειρας, όπως μαρτυρά και η ανάγνωση...