Ο ιδανικός τρόπος για να κατανοήσουμε όλες τις πτυχές μιας άψογης εξυπηρέτησης του πελάτη δεν είναι μέσα από την παράθεση απλών θεωριών και ορισμών, αλλά μέσα από την αφήγηση πραγματικών ιστοριών, με πραγματικούς ανθρώπους που έκαναν το κάτι παραπάνω ώστε να ικανοποιήσουν-χαροποιήσουν έναν πελάτη. Το βιβλίο 100+1 Ιστορίες Άψογης Εξυπηρέτησης είναι ένα ευανάγνωστο σύγγραμμα που παραθέτει πώς...
Ο ιδανικός τρόπος για να κατανοήσουμε όλες τις πτυχές μιας άψογης εξυπηρέτησης του πελάτη δεν είναι μέσα από την παράθεση απλών θεωριών και ορισμών, αλλά μέσα από την αφήγηση πραγματικών ιστοριών, με πραγματικούς ανθρώπους που έκαναν το κάτι παραπάνω ώστε να ικανοποιήσουν-χαροποιήσουν έναν πελάτη. Το βιβλίο 100+1 Ιστορίες Άψογης Εξυπηρέτησης είναι ένα ευανάγνωστο σύγγραμμα που παραθέτει πώς...
Ο στόχος του βιβλίου είναι να εισάγει μια νέα αντίληψη για τις σχέσεις των καταναλωτών με τα brands, μέσω ευρημάτων που η σύγχρονη επιστημονική έρευνα έχει προτείνει....
Ο στόχος του βιβλίου είναι να εισάγει μια νέα αντίληψη για τις σχέσεις των καταναλωτών με τα brands, μέσω ευρημάτων που η σύγχρονη επιστημονική έρευνα έχει προτείνει....