BRANDING Η ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Review (0)
13,95 €
15,50 €
Έκπτωση 1,55 €
με ΦΠΑ
πολιτική επιστροφών14Παράδοση σε 2 - 3 ημέρες
Διαθέσιμο σε 1 - 3 ημέρες
Ο στόχος του βιβλίου είναι να εισάγει μια νέα αντίληψη για τις σχέσεις των καταναλωτών με τα brands, μέσω ευρημάτων που η σύγχρονη επιστημονική έρευνα έχει προτείνει....
Ο στόχος του βιβλίου είναι να εισάγει μια νέα αντίληψη για τις σχέσεις των καταναλωτών με τα brands, μέσω ευρημάτων που η σύγχρονη επιστημονική έρευνα έχει προτείνει.
Ο στόχος του βιβλίου είναι να εισάγει μια νέα αντίληψη για τις σχέσεις των καταναλωτών με τα brands, μέσω ευρημάτων που η σύγχρονη επιστημονική έρευνα έχει προτείνει....