ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒ

      Review (0)
      34,20 €
      38,00 €
      Έκπτωση 3,80 €
      με ΦΠΑ
      πολιτική επιστροφών14Παράδοση σε 2 - 3 ημέρες
      Διαθέσιμο σε 1 - 3 ημέρες
      Στο σύγχρονο διεθνές εκπαιδευτικό πλαίσιο είναι εμφανής η τάση συρρίκνωσης του ρόλου των θεσμοθετημένων κρατικών εκπαιδευτικών συστημάτων και η ανάλογη και εμφατική πριμοδότηση ποικίλων φορέων διάχυσης της πληροφορίας και της γνώσης. Στο συγκεκριμένο περιβάλλον ταχύτητας και σύγχυσης στο οποίο το παρελθόν και το μέλλον συμπυκνώνονται στο παρόν, έχει ιδιαίτερη αξία να λειτουργήσει ως αντίδοτο η επαναφορά στο προσκήνιο της συζήτησης για τη σημασία μιας αναβαθμισμένης διδασκαλίας της Ιστορίας με τη...
      ποσότητα
      Write your review

      EU3234363840424446USXX5XSSMLXLXXLXXLArm Length6161,56262,56363,56464,5Bust Circumference8084889296101106111Waist Girth6165697377828792Hip Circumference87919599103108113118

      Στο σύγχρονο διεθνές εκπαιδευτικό πλαίσιο είναι εμφανής η τάση συρρίκνωσης του ρόλου των θεσμοθετημένων κρατικών εκπαιδευτικών συστημάτων και η ανάλογη και εμφατική πριμοδότηση ποικίλων φορέων διάχυσης της πληροφορίας και της γνώσης. Στο συγκεκριμένο περιβάλλον ταχύτητας και σύγχυσης στο οποίο το παρελθόν και το μέλλον συμπυκνώνονται στο παρόν, έχει ιδιαίτερη αξία να λειτουργήσει ως αντίδοτο η επαναφορά στο προσκήνιο της συζήτησης για τη σημασία μιας αναβαθμισμένης διδασκαλίας της Ιστορίας με την αξιοποίηση σύγχρονων διδακτικών μεθόδων και προσεγγίσεων.Σ αυτό περιβάλλον οι Επιστήμες της Αγωγής σε δημιουργική συνομιλία με τη Διδακτική της Ιστορίας καλούνται να διαμορφώσουν νέο προσανατολισμό στη διδασκαλία και στη μάθηση. Αυτός περιλαμβάνει την ενσωματωμένη στα Προγράμματα Σπουδών της Ιστορίας καλλιέργεια ικανοτήτων δεξιοτήτων, (όπως ο γλωσσικός, ιστορικός και ψηφιακός γραμματισμός, η κριτική και δημιουργική σκέψη, οι προσωπικές και κοινωνικές δεξιότητες, η ηθική κατανόηση και η διαπολιτισμική επικοινωνία) τη δημιουργική (και όχι μηχανιστική) υιοθέτηση νέων διδακτικών μοντέλων και σύγχρονων μαθησιακών προσεγγίσεων, βασισμένων και στα ερευνητικά δεδομένα της Γνωστικής Ψυχολογίας και της Νευροεπιστήμης, αλλά και βασικές αρχές της διερευνητικής ιστορικής μάθησης, όπως η διαθεματικότητα, η ομαδοσυνεργατική μάθηση, η διαφοροποιημένη διδασκαλία κλπ.Η διαπίστωση ότι στο υπαρκτό σχολείο εντοπίζεται σαβαρό έλλειμμα ανάλογων διδακτικών πρακτικών στην προσέγγιση της Ιστορίας, οδήγησε τους συγγραφείς του τόμου αυτού, εκπαιδευτικούς και επιστήμονες με θεωρητική σκευή στη Διδακτική της Ιστορίας στην κατάθεση εναλλακτικών διδακτικών προτάσεων ως βάση κριτικού προβληματισμού και αναστοχασμού. Βασικός στόχος της έκδοσης είναι η ριζική αναθεώρηση τόσο των θεματικών επιλογών στη διδασκαλία της Ιστορίας όσο και των παιδαγωγικών και διδακτικών πρακτικών. (Από την παρουσίαση στο οπισθόφυλλο του βιβλίου)
      ΑΣΙΝΗ
      9786185346607

      Χαρακτηριστικά

      ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
      ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
      ΓΛΩΣΣΑ ΒΙΒΛΙΟΥ
      ΕΛΛΗΝΙΚΑ

      Ειδικοί αριθμοί αναφοράς

      ean13
      9786185346607
      Νέο

      16 ακόμα προϊόντα στην ίδια κατηγορία: