Η αγάπη - ευτυχώς - έχει πολλά πρόσωπα. Αρκεί να ανοίξουμε τα μάτια της καρδιάς μας και να τη δούμε να ξεδιπλώνεται σε όλες τις εκφάνσεις της.
Λένε ότι η ζωή είναι το μεγαλύτερο σχολείο. Μετά την Αγάπη, ας μου επιτραπεί να προσθέσω.
Κανένα βιβλίο, καμία λέξη και καμία έννοια δεν θα είναι ποτέ αρκετά για να εκφράσουν το μεγαλείο της και να της προσδώσουν το υψηλό νόημα που της αξίζει....
Η αγάπη - ευτυχώς - έχει πολλά πρόσωπα. Αρκεί να ανοίξουμε τα μάτια της καρδιάς μας και να τη δούμε να ξεδιπλώνεται σε όλες τις εκφάνσεις της.
Λένε ότι η ζωή είναι το μεγαλύτερο σχολείο. Μετά την Αγάπη, ας μου επιτραπεί να προσθέσω.
Κανένα βιβλίο, καμία λέξη και καμία έννοια δεν θα είναι ποτέ αρκετά για να εκφράσουν το μεγαλείο της και να της προσδώσουν το υψηλό νόημα που της αξίζει....
Ο Καρυωτάκης, ο πιο εμβληματικός ποιητής της περιόδου του Μεσοπολέμου, προστίθεται στη σειρά MODERN GREEK CLASSICS. Το βιβλίο, με επιλογή ποιημάτων και πεζών από το έργο του Κώστα Καρυωτάκη, δανείζεται τον τίτλο από το ποίημα «Μπαλάντα στους άδοξους ποιητές των αιώνων». Την εισαγωγή του βιβλίου υπογράφει ο σπουδαίος ποιητής και μελετητής Δημήτρης Δασκαλόπουλος. Η έκδοση είναι δίγλωσση και...
Ο Καρυωτάκης, ο πιο εμβληματικός ποιητής της περιόδου του Μεσοπολέμου, προστίθεται στη σειρά MODERN GREEK CLASSICS. Το βιβλίο, με επιλογή ποιημάτων και πεζών από το έργο του Κώστα Καρυωτάκη, δανείζεται τον τίτλο από το ποίημα «Μπαλάντα στους άδοξους ποιητές των αιώνων». Την εισαγωγή του βιβλίου υπογράφει ο σπουδαίος ποιητής και μελετητής Δημήτρης Δασκαλόπουλος. Η έκδοση είναι δίγλωσση και...
Τα νιά της ζήσης τα βλαστάρια
Το κλάμα του νιογέννητου από το ξαφνιασμά του
το στίγμα δίνει της ζωής στον Κόσμο που θα ζήσει.
Με χάρη και με θέληση πολλή το νιό βλαστάρι
το χώμα διώχνει απάνω του, που κρύβει του το φώς.
Είν’ η πνοή της Άνοιξης πού ’ρχεται ζωοδότρα
κι αναγεννιέται μ’ ευωδιές και χρώματα η Πλάση.
Και τότε η Πλάση γίνεται αγάπης αγκαλιά
και αρχινά το έργο της...
Τα νιά της ζήσης τα βλαστάρια
Το κλάμα του νιογέννητου από το ξαφνιασμά του
το στίγμα δίνει της ζωής στον Κόσμο που θα ζήσει.
Με χάρη και με θέληση πολλή το νιό βλαστάρι
το χώμα διώχνει απάνω του, που κρύβει του το φώς.
Είν’ η πνοή της Άνοιξης πού ’ρχεται ζωοδότρα
κι αναγεννιέται μ’ ευωδιές και χρώματα η Πλάση.
Και τότε η Πλάση γίνεται αγάπης αγκαλιά
και αρχινά το έργο της...
Και καθώς τελείωνε μία μία τις ποιητικές του συλλογές, αποβλέποντας στο κρατικό βραβείο της ποίησης, λίγο πριν στείλει το νέο έργο του για αξιολόγηση στις Εκδόσεις Κιλίμι, μια μέρα ηλιόλουστη... έπεσε στην αντίληψή του ένας πεινασμένος λύκος που περπατούσε στον δρόμο έξω από το σπίτι του, ψάχνοντας στα σκουπίδια να βρει κάτι για να γεμίσει το άδειο στομάχι του. Στον μονόδρομο που βάδιζε ο...
Και καθώς τελείωνε μία μία τις ποιητικές του συλλογές, αποβλέποντας στο κρατικό βραβείο της ποίησης, λίγο πριν στείλει το νέο έργο του για αξιολόγηση στις Εκδόσεις Κιλίμι, μια μέρα ηλιόλουστη... έπεσε στην αντίληψή του ένας πεινασμένος λύκος που περπατούσε στον δρόμο έξω από το σπίτι του, ψάχνοντας στα σκουπίδια να βρει κάτι για να γεμίσει το άδειο στομάχι του. Στον μονόδρομο που βάδιζε ο...
Δεν υπήρχε πια ποδιά της γιαγιάς, να τρέξει να κρυφτεί. Δεν υπήρχε ο Σούκαρ, να επέμβει να τον σώσει. Δεν υπήρχε η Κλειώ, να πει τον πόνο του, ούτε η Νίκη, να του χαμογελάσει… Μόνο στα όνειρά του, όποτε την έβλεπε και πάντα να λογομαχεί μαζί του… Να θυμώνει… Να σηκώνει το χέρι της με το διαμαντένιο δαχτυλίδι… Και ξυπνούσε ταραγμένος, καταϊδρωμένος, αγχωμένος… Ένα πρωί, μετά από ένα τέτοιο...
Δεν υπήρχε πια ποδιά της γιαγιάς, να τρέξει να κρυφτεί. Δεν υπήρχε ο Σούκαρ, να επέμβει να τον σώσει. Δεν υπήρχε η Κλειώ, να πει τον πόνο του, ούτε η Νίκη, να του χαμογελάσει… Μόνο στα όνειρά του, όποτε την έβλεπε και πάντα να λογομαχεί μαζί του… Να θυμώνει… Να σηκώνει το χέρι της με το διαμαντένιο δαχτυλίδι… Και ξυπνούσε ταραγμένος, καταϊδρωμένος, αγχωμένος… Ένα πρωί, μετά από ένα τέτοιο...
Μια ματιά πάνω στο κοινωνικό γίγνεσθαι, λίγο πριν και αμέσως μετά τον Πόλεμο, αποτελούν τα διηγήματα της συλλογής. Απλοί, καθημερινοί ήρωες αγωνίζονται, ερωτεύονται, χαίρονται και υποφέρουν, μέσα σε ένα πλαίσιο σκληρής πολιτικής και κοινωνικής πραγματικότητας. Το πλαίσιο αυτό καθορίζει και την πορεία τους, που δεν είναι εύκολο να είναι ευχάριστη. Άλλωστε, είναι μια προσπάθεια που θέλει να...
Μια ματιά πάνω στο κοινωνικό γίγνεσθαι, λίγο πριν και αμέσως μετά τον Πόλεμο, αποτελούν τα διηγήματα της συλλογής. Απλοί, καθημερινοί ήρωες αγωνίζονται, ερωτεύονται, χαίρονται και υποφέρουν, μέσα σε ένα πλαίσιο σκληρής πολιτικής και κοινωνικής πραγματικότητας. Το πλαίσιο αυτό καθορίζει και την πορεία τους, που δεν είναι εύκολο να είναι ευχάριστη. Άλλωστε, είναι μια προσπάθεια που θέλει να...
O Ηλίας έχει σχεδόν τα πάντα στη ζωή του. Έναν γιο, μία πρώην γυναίκα, μία πρώην ερωμένη που ίσως ξαναγίνει νυν, ένα πανάκριβο αυτοκίνητο, τρία μαγαζιά, αρκετά σπίτια και πάρα πολλά χρήματα. Εδώ και λίγες ώρες, όμως, δεν έχει πατέρα. Aλλά αυτό δεν είναι κάτι που τον στενοχωρεί ιδιαίτερα.
Ταξιδεύοντας για την κηδεία στο χωριό όπου γεννήθηκε, μαζί με τον γιο του, επιστρέφει σε μια άλλη εποχή,...
O Ηλίας έχει σχεδόν τα πάντα στη ζωή του. Έναν γιο, μία πρώην γυναίκα, μία πρώην ερωμένη που ίσως ξαναγίνει νυν, ένα πανάκριβο αυτοκίνητο, τρία μαγαζιά, αρκετά σπίτια και πάρα πολλά χρήματα. Εδώ και λίγες ώρες, όμως, δεν έχει πατέρα. Aλλά αυτό δεν είναι κάτι που τον στενοχωρεί ιδιαίτερα.
Ταξιδεύοντας για την κηδεία στο χωριό όπου γεννήθηκε, μαζί με τον γιο του, επιστρέφει σε μια άλλη εποχή,...
Η Αθήνα τη δεκαετία 1960-1970 είναι μία πρωτεύουσα των αντιθέσεων, των κοινωνικών διαφοροποιήσεων και των δομικών μεταβολών, που ολοένα κλυδωνίζουν τη συλλογική ισορροπία. Μία ισορροπία τεχνητά διαμορφωμένη σε ένα παραδοσιακό σύνολο ιεραρχιών και εξωτερικών αναφορών.Μία πρωτεύουσα στους κόλπους τής οποίας θα αναπτυχθούν πολιτικά, οικονομικά και πολιτιστικά γεγονότα, αντανάκλαση των αλλαγών που...
Η Αθήνα τη δεκαετία 1960-1970 είναι μία πρωτεύουσα των αντιθέσεων, των κοινωνικών διαφοροποιήσεων και των δομικών μεταβολών, που ολοένα κλυδωνίζουν τη συλλογική ισορροπία. Μία ισορροπία τεχνητά διαμορφωμένη σε ένα παραδοσιακό σύνολο ιεραρχιών και εξωτερικών αναφορών.Μία πρωτεύουσα στους κόλπους τής οποίας θα αναπτυχθούν πολιτικά, οικονομικά και πολιτιστικά γεγονότα, αντανάκλαση των αλλαγών που...
Δηλώνει ποιητής.
Είναι Έλληνας της Διασποράς.
Σπούδασε νομικά στο Μόναχο.
Βρίσκεται στο Ναύπλιο κατά την άφιξη του Όθωνα και γνωρίζεται με τον ανήλικο βασιλιά.
Δουλεύει για τον Κωλέττη και ακολουθεί την κυβέρνηση στη νέα πρωτεύουσα, την Αθήνα.
Ορίζεται από τον Όθωνα δάσκαλος ελληνικών της Αμαλίας.
Αργότερα μετακομίζει στο παλάτι.
Προσπαθεί να σαγηνεύσει τις δεσποινίδες επί των Τιμών –...
Δηλώνει ποιητής.
Είναι Έλληνας της Διασποράς.
Σπούδασε νομικά στο Μόναχο.
Βρίσκεται στο Ναύπλιο κατά την άφιξη του Όθωνα και γνωρίζεται με τον ανήλικο βασιλιά.
Δουλεύει για τον Κωλέττη και ακολουθεί την κυβέρνηση στη νέα πρωτεύουσα, την Αθήνα.
Ορίζεται από τον Όθωνα δάσκαλος ελληνικών της Αμαλίας.
Αργότερα μετακομίζει στο παλάτι.
Προσπαθεί να σαγηνεύσει τις δεσποινίδες επί των Τιμών –...
«Την αγαπούσα και τη σκότωσα», ξακολούθησε, «μα μη φοβάσαι, εσέ δε σ’ αγαπώ. Εσύ δεν είσαι κείνη, όπως φαντάστηκα όταν σε είδα πρώτη φορά. Νόμισα πως πέρασε η ψυχή της σε σένα, πως αναστήθηκε σε σένα, πως ξαναήρθε στη ζωή με σένα. Μα όχι, εσύ δεν είσαι κείνη. Εσύ τρέμεις. Εκείνη δεν έτρεμε. Ξέπλεξε μόνη τα μαλλιά και μου τα έδωσε στο χέρι. Μου τα έδωσε και της τα πέρασα γύρω στο λαιμό θηλιά,...
«Την αγαπούσα και τη σκότωσα», ξακολούθησε, «μα μη φοβάσαι, εσέ δε σ’ αγαπώ. Εσύ δεν είσαι κείνη, όπως φαντάστηκα όταν σε είδα πρώτη φορά. Νόμισα πως πέρασε η ψυχή της σε σένα, πως αναστήθηκε σε σένα, πως ξαναήρθε στη ζωή με σένα. Μα όχι, εσύ δεν είσαι κείνη. Εσύ τρέμεις. Εκείνη δεν έτρεμε. Ξέπλεξε μόνη τα μαλλιά και μου τα έδωσε στο χέρι. Μου τα έδωσε και της τα πέρασα γύρω στο λαιμό θηλιά,...
Το μουλάρι του Καραμανλή, το ντουέντε του Ανδρέα, τα εικονίσματα του Χαρίλαου, τα σφυρίγματα του Λεωνίδα, οι Γιαπωνέζοι του Μητσοτάκη. Η Αυτοβιογραφία στη Μεταπολίτευση, συμβολή στις βιογραφίες των άλλων. Προσωπογραφίες, σκηνές, δράματα και ευτράπελα από την παράξενη επιτυχία-αποτυχία της Μεταπολίτευσης. Εξομολόγηση: Η ζωή μου με Χαρίλαο και Μίκη. Οι περιπέτειες της Αριστεράς σε Ελλάδα και...
Το μουλάρι του Καραμανλή, το ντουέντε του Ανδρέα, τα εικονίσματα του Χαρίλαου, τα σφυρίγματα του Λεωνίδα, οι Γιαπωνέζοι του Μητσοτάκη. Η Αυτοβιογραφία στη Μεταπολίτευση, συμβολή στις βιογραφίες των άλλων. Προσωπογραφίες, σκηνές, δράματα και ευτράπελα από την παράξενη επιτυχία-αποτυχία της Μεταπολίτευσης. Εξομολόγηση: Η ζωή μου με Χαρίλαο και Μίκη. Οι περιπέτειες της Αριστεράς σε Ελλάδα και...
Στον τόµο περιέχονται κείµενα για κάποια από τα βιβλία που έχει συστήσει ο Ν. Βαρμάζης σε αναγνωστικό κοινό στην Κατερίνη και στη Θεσσαλονίκη.
Τα περισσότερα είναι βιβλία γνωστών λογοτεχνών και επιστηµόνων, κάποια όµως ανήκουν σε νέους ανθρώπους.
Οι φωτογραφίες που συνοδεύουν τα κείµενα συµπληρώνουν τον γραπτό λόγο και ζωντανεύουν στιγµές των βιβλιοσυστάσεων.
Είναι πολύ φυσικό τα κείµενα...
Στον τόµο περιέχονται κείµενα για κάποια από τα βιβλία που έχει συστήσει ο Ν. Βαρμάζης σε αναγνωστικό κοινό στην Κατερίνη και στη Θεσσαλονίκη.
Τα περισσότερα είναι βιβλία γνωστών λογοτεχνών και επιστηµόνων, κάποια όµως ανήκουν σε νέους ανθρώπους.
Οι φωτογραφίες που συνοδεύουν τα κείµενα συµπληρώνουν τον γραπτό λόγο και ζωντανεύουν στιγµές των βιβλιοσυστάσεων.
Είναι πολύ φυσικό τα κείµενα...
Τα χρόνια της Νέας Υόρκης, 1941-1950 « Η ευχή μου για τον νέο χρόνο: Όλοι οι διάβολοι, οι λαγνείες, τα πάθη, οι απληστίες, οι ζήλιες, οι έρωτες, τα μίση, οι παράξενες επιθυμίες, οι εχθροί, φανταστικοί ή πραγματικοί, η στρατιά των αναμνήσεών μου, όλα με τα οποία παλεύω – να μη με αφήσουν ποτέ στην ησυχία μου ». –Π. ΧΑΪΣΜΙΘ...
Τα χρόνια της Νέας Υόρκης, 1941-1950 « Η ευχή μου για τον νέο χρόνο: Όλοι οι διάβολοι, οι λαγνείες, τα πάθη, οι απληστίες, οι ζήλιες, οι έρωτες, τα μίση, οι παράξενες επιθυμίες, οι εχθροί, φανταστικοί ή πραγματικοί, η στρατιά των αναμνήσεών μου, όλα με τα οποία παλεύω – να μη με αφήσουν ποτέ στην ησυχία μου ». –Π. ΧΑΪΣΜΙΘ...
Δύο αγαπημένοι φίλοι, ο Δημήτρης, ένα τρυφερό, χαμογελαστό αγόρι, και ο Ταρζάν, ένας αξιολάτρευτος γάτος με ταλέντο στη μαγειρική, ξανασυναντιούνται μετά από πολύ καιρό, καθώς μια μετακόμιση τους κρατά μακριά. Η ζωή όμως τους επιφυλάσσει αρκετές δυσάρεστες εκπλήξεις. Πρέπει να ξεπεράσουν πολλά εμπόδια για να είναι μαζί. Άραγε θα τα καταφέρουν;
Μια ιστορία για τη δύναμη της φιλίας, για τα...
Δύο αγαπημένοι φίλοι, ο Δημήτρης, ένα τρυφερό, χαμογελαστό αγόρι, και ο Ταρζάν, ένας αξιολάτρευτος γάτος με ταλέντο στη μαγειρική, ξανασυναντιούνται μετά από πολύ καιρό, καθώς μια μετακόμιση τους κρατά μακριά. Η ζωή όμως τους επιφυλάσσει αρκετές δυσάρεστες εκπλήξεις. Πρέπει να ξεπεράσουν πολλά εμπόδια για να είναι μαζί. Άραγε θα τα καταφέρουν;
Μια ιστορία για τη δύναμη της φιλίας, για τα...
Η Ζωή ήταν μόλις δεκαοχτώ χρονών, όταν έχασε τους γονείς της κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες. Ευτυχώς, στο πλάι της στάθηκε ο πατέρας Νεκτάριος, ο οποίος τη φυγάδευσε κρυφά στο μοναστήρι της Παναγιάς, όπου έμελλε να ζήσει τα χρόνια της νιότης της.
Όμως, η αληθινή ιστορία της Ζωής ξεκινά πριν καν γεννηθεί, όταν η Άννα έφτασε στο κατώφλι της γιαγιάς της κουβαλώντας ένα ασήκωτο βάρος στους...
Η Ζωή ήταν μόλις δεκαοχτώ χρονών, όταν έχασε τους γονείς της κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες. Ευτυχώς, στο πλάι της στάθηκε ο πατέρας Νεκτάριος, ο οποίος τη φυγάδευσε κρυφά στο μοναστήρι της Παναγιάς, όπου έμελλε να ζήσει τα χρόνια της νιότης της.
Όμως, η αληθινή ιστορία της Ζωής ξεκινά πριν καν γεννηθεί, όταν η Άννα έφτασε στο κατώφλι της γιαγιάς της κουβαλώντας ένα ασήκωτο βάρος στους...
«Ξεκίνα, γιόκα μου, να προλάβουμε το καΐκι».
«Μα, γιαγιά, είναι μακριά η θάλασσα».
«Κοντά μακριά, τι σημασία έχει;»
«Δεν έχει;»
Πιο δύσκολα ετοιμάζεις κάποιον για την αποδημία παρά για τον γάμο του. Η περιποίηση μιας ηλικιωμένης δεν είναι εύκολη υπόθεση, έχει δουλίτσα, προπαντός αν αυτή δεν υπήρξε κοκέτα. Υπήρξες κοκέτα, Κατίνα μου; Τώρα όμως αστράφτεις, το στόμα σου κόκκινο, η πούδρα...
«Ξεκίνα, γιόκα μου, να προλάβουμε το καΐκι».
«Μα, γιαγιά, είναι μακριά η θάλασσα».
«Κοντά μακριά, τι σημασία έχει;»
«Δεν έχει;»
Πιο δύσκολα ετοιμάζεις κάποιον για την αποδημία παρά για τον γάμο του. Η περιποίηση μιας ηλικιωμένης δεν είναι εύκολη υπόθεση, έχει δουλίτσα, προπαντός αν αυτή δεν υπήρξε κοκέτα. Υπήρξες κοκέτα, Κατίνα μου; Τώρα όμως αστράφτεις, το στόμα σου κόκκινο, η πούδρα...
Τι κοινό έχουν τα στάχυα με τα κείμενα;
Πρώτα πρώτα τη σπορά. Έρχεται η ιδέα-σπόρος και ριζώνει την κατάλληλη στιγμή, θρέφεται με ήλιο, δάκρυα και υπομονή, μεστώνει και γέρνει κάποτε για το θερισμό. Άλλα στάχυα είναι θερωτά και άλλα όχι. Άλλα κρύβουν μια υπόσχεση και άλλα είναι κούφια.
Ο θερισμός είναι μια δύσκολη και επίπονη διαδικασία. Όταν κατακαθίσει η σκόνη στο μύλο που αλέθει το...
Τι κοινό έχουν τα στάχυα με τα κείμενα;
Πρώτα πρώτα τη σπορά. Έρχεται η ιδέα-σπόρος και ριζώνει την κατάλληλη στιγμή, θρέφεται με ήλιο, δάκρυα και υπομονή, μεστώνει και γέρνει κάποτε για το θερισμό. Άλλα στάχυα είναι θερωτά και άλλα όχι. Άλλα κρύβουν μια υπόσχεση και άλλα είναι κούφια.
Ο θερισμός είναι μια δύσκολη και επίπονη διαδικασία. Όταν κατακαθίσει η σκόνη στο μύλο που αλέθει το...
Το μάτι της βελόνας είναι μια συλλογή από ιστορίες που αναφέρεται σε περιστατικά της ζωής καθημερινών ανθρώπων, τα οποία είναι αρκετά μικρά ώστε να χωρούν στο «μάτι της βελόνας» δεν είναι όμως διόλου ασήμαντα.
Ξεκινώντας από την προετοιμασία μιας νύφης για το γάμο της, βολτάροντας στη λιμνοθάλασσα με τον πατέρα, τρώγοντας σταφύλια τον Αύγουστο στο αμπέλι, παρακολουθώντας καλικάντζαρους να...
Το μάτι της βελόνας είναι μια συλλογή από ιστορίες που αναφέρεται σε περιστατικά της ζωής καθημερινών ανθρώπων, τα οποία είναι αρκετά μικρά ώστε να χωρούν στο «μάτι της βελόνας» δεν είναι όμως διόλου ασήμαντα.
Ξεκινώντας από την προετοιμασία μιας νύφης για το γάμο της, βολτάροντας στη λιμνοθάλασσα με τον πατέρα, τρώγοντας σταφύλια τον Αύγουστο στο αμπέλι, παρακολουθώντας καλικάντζαρους να...
Το βιβλίο του Σωκράτη Δήμου Ρουσουλέντση με τίτλο «Στα χνάρια του πατέρα μου – Τέσσερις γενιές χειροπρακτών 1823-2023» είναι ένα πολύτιμο οικογενειακό κειμήλιο. Στις σελίδες του ιστορεί, από το 1823 έως τις μέρες μας, τέσσερις γενιές χειροπρακτών της οικογένειας Δήμου Ρουσουλέντση.
Αφηγητής είναι ο Σωκράτης Δήμου, ο οποίος μαζί με τον αδερφό του Παντελή, ακολούθησαν πιστά τα χνάρια του πατέρα...
Το βιβλίο του Σωκράτη Δήμου Ρουσουλέντση με τίτλο «Στα χνάρια του πατέρα μου – Τέσσερις γενιές χειροπρακτών 1823-2023» είναι ένα πολύτιμο οικογενειακό κειμήλιο. Στις σελίδες του ιστορεί, από το 1823 έως τις μέρες μας, τέσσερις γενιές χειροπρακτών της οικογένειας Δήμου Ρουσουλέντση.
Αφηγητής είναι ο Σωκράτης Δήμου, ο οποίος μαζί με τον αδερφό του Παντελή, ακολούθησαν πιστά τα χνάρια του πατέρα...
Το ταξίδι της ζωής είναι γεμάτο σημεία συνάντησης αλλά και φυγής, με τους παλαιούς και τους νέους συνοδοιπόρους σε κάθε παλαιό ή νέο μονοπάτι. Οι περιγραφές των γεγονότων που ζει ο άνθρωπος δεν είναι ψυχολογικής φύσεως όπως νομίζουμε σήμερα αλλά στιγμές συμβίωσης και δημιουργικότητας με τον άλλο. Τα παρόντα πορτρέτα – ιστορίες ανθρώπων και καταστάσεων διαπραγματεύονται το αν το φανταστικό...
Το ταξίδι της ζωής είναι γεμάτο σημεία συνάντησης αλλά και φυγής, με τους παλαιούς και τους νέους συνοδοιπόρους σε κάθε παλαιό ή νέο μονοπάτι. Οι περιγραφές των γεγονότων που ζει ο άνθρωπος δεν είναι ψυχολογικής φύσεως όπως νομίζουμε σήμερα αλλά στιγμές συμβίωσης και δημιουργικότητας με τον άλλο. Τα παρόντα πορτρέτα – ιστορίες ανθρώπων και καταστάσεων διαπραγματεύονται το αν το φανταστικό...
Δύο άνδρες μια περίεργη σχέση που ακροβατεί ανάμεσα στον ιδεαλισμό και στη βία, δύο γυναίκες και ένα καλά κρυμμένο μυστικό που αναδεικνύει έναν άγνωστο υπόγειο κόσμο συναισθημάτων και διαψεύσεων. Τα γεγονότα, οι ανατροπές, η αποκάλυψη κρυφών παράλληλων σχέσεων δίνουν την αίσθηση πως τελικά τίποτα δεν ήταν αυτό που φαινόταν και η αγριότητα δεν χρειάζεται παρά μια σπίθα για να κάψει τα πάντα....
Δύο άνδρες μια περίεργη σχέση που ακροβατεί ανάμεσα στον ιδεαλισμό και στη βία, δύο γυναίκες και ένα καλά κρυμμένο μυστικό που αναδεικνύει έναν άγνωστο υπόγειο κόσμο συναισθημάτων και διαψεύσεων. Τα γεγονότα, οι ανατροπές, η αποκάλυψη κρυφών παράλληλων σχέσεων δίνουν την αίσθηση πως τελικά τίποτα δεν ήταν αυτό που φαινόταν και η αγριότητα δεν χρειάζεται παρά μια σπίθα για να κάψει τα πάντα....
Αγαπάτε τη λογοτεχνία του φανταστικού, τη λογοτεχνία τρόμου, το steampunk, την επιστημονική φαντασία; Ονειρεύεστε αρχαίους πολιτισμούς, να περπατάτε στις πόλεις της αυτοκρατορίας των Ίνκας, ονειρεύεστε τον μυθικό πολιτισμό της Αρχαίας Αιγύπτου, να διαβαίνετε τις πύλες της πόλης με τις εκατό πύλες, προσδοκώντας να προσκυνήσετε τον ζωντανό Θεό, τον Φαραώ, τον αντιπρόσωπο των Θεών επί της Γης;...
Αγαπάτε τη λογοτεχνία του φανταστικού, τη λογοτεχνία τρόμου, το steampunk, την επιστημονική φαντασία; Ονειρεύεστε αρχαίους πολιτισμούς, να περπατάτε στις πόλεις της αυτοκρατορίας των Ίνκας, ονειρεύεστε τον μυθικό πολιτισμό της Αρχαίας Αιγύπτου, να διαβαίνετε τις πύλες της πόλης με τις εκατό πύλες, προσδοκώντας να προσκυνήσετε τον ζωντανό Θεό, τον Φαραώ, τον αντιπρόσωπο των Θεών επί της Γης;...
Ο πατέρας βαθιά παραδοσιακός, συντηρητικός. Ο γιος, έστω και αργά, ψάχνει την αποδοχή και την κατανόηση, ενώ ταυτόχρονα παλεύει να διατηρήσει την ταυτότητα και την αξιοπρέπειά του. Μια αναμέτρηση... Μια βαθιά ρήξη ανάμεσα σε διαφορετικές γενιές, τις διαφορές στις αξίες και τα πρότυπα που διέπουν τις ζωές τους. Η ανοχή από την αντοχή ένα γράμμα διαφορά. Πόσο ρόλο θα...
Ο πατέρας βαθιά παραδοσιακός, συντηρητικός. Ο γιος, έστω και αργά, ψάχνει την αποδοχή και την κατανόηση, ενώ ταυτόχρονα παλεύει να διατηρήσει την ταυτότητα και την αξιοπρέπειά του. Μια αναμέτρηση... Μια βαθιά ρήξη ανάμεσα σε διαφορετικές γενιές, τις διαφορές στις αξίες και τα πρότυπα που διέπουν τις ζωές τους. Η ανοχή από την αντοχή ένα γράμμα διαφορά. Πόσο ρόλο θα...