«Η πόλη, όπως ξέρεις, δεν έχει όρια. Και το ποτάμι ούτε αρχή, ούτε τέλος. Κάθε διαδρομή είναι κύκλος... Παλιά κυνηγούσε αυτά τα κτήρια, ελπίζοντας να τα βρει ξανά, να επισκεφτεί τις ίδιες προσόψεις, να παρακολουθήσει κρυμμένος στη γωνία τους ενοίκους να ξεπροβάλλουν από τους ίδιους τοίχους...»
«Οι φιγούρες είχαν γίνει σκοτεινές, σαν σκιές μέσα στο εξωφρενικό φως. Τον κράταγαν μέσα, δεν τον...
«Η πόλη, όπως ξέρεις, δεν έχει όρια. Και το ποτάμι ούτε αρχή, ούτε τέλος. Κάθε διαδρομή είναι κύκλος... Παλιά κυνηγούσε αυτά τα κτήρια, ελπίζοντας να τα βρει ξανά, να επισκεφτεί τις ίδιες προσόψεις, να παρακολουθήσει κρυμμένος στη γωνία τους ενοίκους να ξεπροβάλλουν από τους ίδιους τοίχους...»
«Οι φιγούρες είχαν γίνει σκοτεινές, σαν σκιές μέσα στο εξωφρενικό φως. Τον κράταγαν μέσα, δεν τον...
Το πέπλο της νύχτας σκέπασε ακόμα μία φορά το Βασίλειο του Έλμερεστ και οι Καμπίσιανς κοιμούνται ήσυχοι στο χωριό Κάμπους. Το μόνο που ακούγεται είναι ο ψίθυρος από τα αστέρια... Ο Γκαρθ στέκεται στο ψηλότερο μέρος του Κάστρου, σκεπτόμενος τη διάσωση της Πριγκίπισσας Αμέλιας από τα χέρια της σκοτεινής Μάγισσας Αλμήρας. Ένα ταξίδι ελπίδας ξεκινά στη χώρα της...
Το πέπλο της νύχτας σκέπασε ακόμα μία φορά το Βασίλειο του Έλμερεστ και οι Καμπίσιανς κοιμούνται ήσυχοι στο χωριό Κάμπους. Το μόνο που ακούγεται είναι ο ψίθυρος από τα αστέρια... Ο Γκαρθ στέκεται στο ψηλότερο μέρος του Κάστρου, σκεπτόμενος τη διάσωση της Πριγκίπισσας Αμέλιας από τα χέρια της σκοτεινής Μάγισσας Αλμήρας. Ένα ταξίδι ελπίδας ξεκινά στη χώρα της...
Κάποτε κι έναν καιρό, μια καλοσυνάτη Κόρη έχασε το πιο αγαπημένο Όνειρό της. Αποφασισμένη να το βρει, ξεκινά ένα μεγάλο ταξίδι γεμάτο περιπέτειες και ανατροπές, συναντώντας άγριους ανέμους, σοφούς φίλους κι έναν δίκαιο Βασιλιά με τον δικό του κρυφό πόνο. Θα καταφέρει η Κόρη να ξαναβρεί το Όνειρό της; Τι θα συμβεί όταν οι δρόμοι της διασταυρωθούν με εκείνους του βασιλιά...
Κάποτε κι έναν καιρό, μια καλοσυνάτη Κόρη έχασε το πιο αγαπημένο Όνειρό της. Αποφασισμένη να το βρει, ξεκινά ένα μεγάλο ταξίδι γεμάτο περιπέτειες και ανατροπές, συναντώντας άγριους ανέμους, σοφούς φίλους κι έναν δίκαιο Βασιλιά με τον δικό του κρυφό πόνο. Θα καταφέρει η Κόρη να ξαναβρεί το Όνειρό της; Τι θα συμβεί όταν οι δρόμοι της διασταυρωθούν με εκείνους του βασιλιά...
Η Αγγελική επιστρέφει! Και, μαζί της, όλος ο θίασος του σεξ και της παράνοιας. Ο Κώστας, ο άντρας της, που θεωρεί ότι όλα τα προβλήματά τους θα λυθούν αν κάνουν ένα και δύο και τρία και τέσσερα παιδιά. Ο Νίκος κι ο Σταύρος, τα σατανικά δίδυμα, που πλέον είναι μαθητές της Α΄Δημοτικού, με αποτέλεσμα ο διευθυντής του σχολείου να έχει το κινητό της δόλιας μάνας...
Η Αγγελική επιστρέφει! Και, μαζί της, όλος ο θίασος του σεξ και της παράνοιας. Ο Κώστας, ο άντρας της, που θεωρεί ότι όλα τα προβλήματά τους θα λυθούν αν κάνουν ένα και δύο και τρία και τέσσερα παιδιά. Ο Νίκος κι ο Σταύρος, τα σατανικά δίδυμα, που πλέον είναι μαθητές της Α΄Δημοτικού, με αποτέλεσμα ο διευθυντής του σχολείου να έχει το κινητό της δόλιας μάνας...
Είµαι ο Σωτηράκος. Πριν κλείσω τα δώδεκα, οι «κακοί» έκαψαν το χωριό µου, σκιαγραφώντας µε στάχτη και κάρβουνο τον ξεριζωµό. Μου κατασπάραξαν το παιδικό χαµόγελο, τη σαµαρίτσα µου, τον ονειρεµένο έρωτα και µ έσπρωξαν στην ξενιτιά, στο έλεος της µοίρας. Το µόνο που δεν µου άρπαξαν είναι η φλογέρα ? κρυµµένη βαθιά στο σακούλι. Αχ αυτή η φλογέρα! Με τους πονεµένους ήχους και τις µελωδίες, µε...
Είµαι ο Σωτηράκος. Πριν κλείσω τα δώδεκα, οι «κακοί» έκαψαν το χωριό µου, σκιαγραφώντας µε στάχτη και κάρβουνο τον ξεριζωµό. Μου κατασπάραξαν το παιδικό χαµόγελο, τη σαµαρίτσα µου, τον ονειρεµένο έρωτα και µ έσπρωξαν στην ξενιτιά, στο έλεος της µοίρας. Το µόνο που δεν µου άρπαξαν είναι η φλογέρα ? κρυµµένη βαθιά στο σακούλι. Αχ αυτή η φλογέρα! Με τους πονεµένους ήχους και τις µελωδίες, µε...
Η νουβέλα του Ναπολέοντα Λαπαθιώτη, «Το τάμα της Ανθούλας» δημοσιεύθηκε σε συνέχειες στο περιοδικό «Μπουκέτο», από τις 24 Δεκεμβρίου 1931 έως τις 14 Φεβρουαρίου 1932. Η νουβέλα - ένα κείμενο βιωματικό και αυτοβιογραφικό, όσο και μυθοπλαστικό - έχει δύο σκέλη. Το ένα σκέλος αναφέρεται στον κόσμο της νύχτας και του περιθωρίου. Ο Ν. Λαπαθιώτης, αν και ποιητής, κατορθώνει με τη νουβέλα του αυτή να...
Η νουβέλα του Ναπολέοντα Λαπαθιώτη, «Το τάμα της Ανθούλας» δημοσιεύθηκε σε συνέχειες στο περιοδικό «Μπουκέτο», από τις 24 Δεκεμβρίου 1931 έως τις 14 Φεβρουαρίου 1932. Η νουβέλα - ένα κείμενο βιωματικό και αυτοβιογραφικό, όσο και μυθοπλαστικό - έχει δύο σκέλη. Το ένα σκέλος αναφέρεται στον κόσμο της νύχτας και του περιθωρίου. Ο Ν. Λαπαθιώτης, αν και ποιητής, κατορθώνει με τη νουβέλα του αυτή να...
Ένας δήμιος αναζητά τη δράκαινα πέρα απ’ τα γυάλινα βουνά, προσπαθώντας να λύσει την κατάρα που κουβαλάει.
Μια χήρα προσπαθεί να αναπαύσει τον άντρα της που βρικολάκιασε, ψάχνοντας απαντήσεις στα παλιά του λημέρια.
Ένας νεαρός Κλέφτης κινεί γη και ουρανό για να γλιτώσει τον Καπετάνιο του από τη μυστηριώδη αρρώστια που τον ταλαιπωρεί, μέχρι τη στιγμή που θα πέσει στην ανάγκη μιας νεράιδας.
Μια...
Ένας δήμιος αναζητά τη δράκαινα πέρα απ’ τα γυάλινα βουνά, προσπαθώντας να λύσει την κατάρα που κουβαλάει.
Μια χήρα προσπαθεί να αναπαύσει τον άντρα της που βρικολάκιασε, ψάχνοντας απαντήσεις στα παλιά του λημέρια.
Ένας νεαρός Κλέφτης κινεί γη και ουρανό για να γλιτώσει τον Καπετάνιο του από τη μυστηριώδη αρρώστια που τον ταλαιπωρεί, μέχρι τη στιγμή που θα πέσει στην ανάγκη μιας νεράιδας.
Μια...
Ένας άντρας φτάνει βαριά τραυματισμένος στα Επείγοντα του νοσοκομείου όπου εργάζεται η Φαίδρα ως νοσηλεύτρια και ανατρέπει την ήρεμη ζωή της με μία και μόνη του φράση: «Μην κοιτάξεις πίσω, μπουγαρίνι». Όταν εκείνος πεθαίνει, αφού πρώτα της αποκαλύπτει ότι δεν ήταν άλλος από τον παιδικό της φίλο Παύλο, η Φαίδρα αποφασίζει να ρίξει φως στα αίτια του θανάτου του αλλά και να...
Ένας άντρας φτάνει βαριά τραυματισμένος στα Επείγοντα του νοσοκομείου όπου εργάζεται η Φαίδρα ως νοσηλεύτρια και ανατρέπει την ήρεμη ζωή της με μία και μόνη του φράση: «Μην κοιτάξεις πίσω, μπουγαρίνι». Όταν εκείνος πεθαίνει, αφού πρώτα της αποκαλύπτει ότι δεν ήταν άλλος από τον παιδικό της φίλο Παύλο, η Φαίδρα αποφασίζει να ρίξει φως στα αίτια του θανάτου του αλλά και να...
Η Ζαλίνα και η τετράχρονη κόρη της απολαμβάνουν τις διακοπές τους στην Ελλάδα, στο σπίτι που κληρονόμησε απο την γιαγιά της. Ξαφνικά, μια φονική πυρκαγιά ξεσπά και καταστρέφει το σπίτι τους. Ανάμεσα στα ερείπια πια, η Ζαλίνα ανακαλύπτει ένα μυστηριώδες αντικείμενο που της αποκαλύπτει πληροφορίες για τον εαυτό της. Καθώς προσπαθεί να επιστρέψει στο σπίτι της στην Αμερική,...
Η Ζαλίνα και η τετράχρονη κόρη της απολαμβάνουν τις διακοπές τους στην Ελλάδα, στο σπίτι που κληρονόμησε απο την γιαγιά της. Ξαφνικά, μια φονική πυρκαγιά ξεσπά και καταστρέφει το σπίτι τους. Ανάμεσα στα ερείπια πια, η Ζαλίνα ανακαλύπτει ένα μυστηριώδες αντικείμενο που της αποκαλύπτει πληροφορίες για τον εαυτό της. Καθώς προσπαθεί να επιστρέψει στο σπίτι της στην Αμερική,...
Η Αστυνομία του μίσους είναι μια παρασιτική οργάνωση στο πλαίσιο ενός δυστοπικού εργοστασιακού περιβάλλοντος. Η ουρά ενός συστήματος εταιρικών ψυχοπαθών που θέλει να ελέγχει τους εργαζόμενους. Ως μόρφωμα εξουσίας καταδυναστεύει, παραπληροφορεί και εκβιάζει. Δαιμονοποιεί τις νέες τεχνολογίες και, παρά τη φαινομενική της δύναμη, παραπέμπει σε βλακική αγέλη....
Η Αστυνομία του μίσους είναι μια παρασιτική οργάνωση στο πλαίσιο ενός δυστοπικού εργοστασιακού περιβάλλοντος. Η ουρά ενός συστήματος εταιρικών ψυχοπαθών που θέλει να ελέγχει τους εργαζόμενους. Ως μόρφωμα εξουσίας καταδυναστεύει, παραπληροφορεί και εκβιάζει. Δαιμονοποιεί τις νέες τεχνολογίες και, παρά τη φαινομενική της δύναμη, παραπέμπει σε βλακική αγέλη....
Tο αφηγηματικό ποίημα Ερωτόκριτος, έργο του σημαντικότερου εκπρoσώπου της Κρητικής Αναγέννησης Βιτσέντζου Κορνάρου, γράφτηκε στις αρχές του ΙΖ’ αιώνα και αποτελεί ένα προσφιλές λαϊκό ανάγνωσμα και κορυφαίο έργο της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας. Αφηγείται σε 10.012 δεκαπεντασύλλαβους ομοιοκατάληκτους στίχους την απαγορευμένη αγάπη δύο νέων, του Ερωτόκριτου, γιου του έμπιστου...
Tο αφηγηματικό ποίημα Ερωτόκριτος, έργο του σημαντικότερου εκπρoσώπου της Κρητικής Αναγέννησης Βιτσέντζου Κορνάρου, γράφτηκε στις αρχές του ΙΖ’ αιώνα και αποτελεί ένα προσφιλές λαϊκό ανάγνωσμα και κορυφαίο έργο της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας. Αφηγείται σε 10.012 δεκαπεντασύλλαβους ομοιοκατάληκτους στίχους την απαγορευμένη αγάπη δύο νέων, του Ερωτόκριτου, γιου του έμπιστου...
Ανοιγοκλείνω με βιάση τα βλέφαρά μου καθώς συνέρχομαι απ’ το χτύπημα. Το πρώτο που νιώθω δίπλα μου, τα τρία αγόρια μου, ολάκερη η ζωή μου. «Μαμά…» «Μανούλα…» Δυο φορές. Δυο φωνές. Λαθεύω. Θεέ μου, λαθεύω. Δεν είναι ολάκερη η ζωή μου. Είναι λειψή. Μια φωνή λιγότερη. Μια ζωή λιγότερη. «Πού;» ουρλιάζω κι η ψυχή μου σκίζεται. «Πού είναι ο άλλος γιος...
Ανοιγοκλείνω με βιάση τα βλέφαρά μου καθώς συνέρχομαι απ’ το χτύπημα. Το πρώτο που νιώθω δίπλα μου, τα τρία αγόρια μου, ολάκερη η ζωή μου. «Μαμά…» «Μανούλα…» Δυο φορές. Δυο φωνές. Λαθεύω. Θεέ μου, λαθεύω. Δεν είναι ολάκερη η ζωή μου. Είναι λειψή. Μια φωνή λιγότερη. Μια ζωή λιγότερη. «Πού;» ουρλιάζω κι η ψυχή μου σκίζεται. «Πού είναι ο άλλος γιος...
Τα χρόνια της Νέας Υόρκης, 1941-1950 « Η ευχή μου για τον νέο χρόνο: Όλοι οι διάβολοι, οι λαγνείες, τα πάθη, οι απληστίες, οι ζήλιες, οι έρωτες, τα μίση, οι παράξενες επιθυμίες, οι εχθροί, φανταστικοί ή πραγματικοί, η στρατιά των αναμνήσεών μου, όλα με τα οποία παλεύω – να μη με αφήσουν ποτέ στην ησυχία μου ». –Π. ΧΑΪΣΜΙΘ...
Τα χρόνια της Νέας Υόρκης, 1941-1950 « Η ευχή μου για τον νέο χρόνο: Όλοι οι διάβολοι, οι λαγνείες, τα πάθη, οι απληστίες, οι ζήλιες, οι έρωτες, τα μίση, οι παράξενες επιθυμίες, οι εχθροί, φανταστικοί ή πραγματικοί, η στρατιά των αναμνήσεών μου, όλα με τα οποία παλεύω – να μη με αφήσουν ποτέ στην ησυχία μου ». –Π. ΧΑΪΣΜΙΘ...
Είμαι η Πεντάμορφη. Βασίλισσα, συγγραφέας, απατεώνας. Γιατί πώς λέγεσαι όταν κοροϊδεύεις όλο το βασίλειο, τις φίλες και την οικογένειά σου; Εκτός από ψεύτρα, λέμε τώρα. Γιατί δεν είπα μόνο ψέματα, έφτιαξα μια ολόκληρη περσόνα για να γράφω τα εμετικά ρομάντζα που αναγκάστηκα να γράφω. Την απόπειρα δολοφονίας της ανταγωνίστριάς μου δεν θα την αναφέρω καν. Ήμουν τύφλα κι έτσι κι αλλιώς απέτυχε,...
Είμαι η Πεντάμορφη. Βασίλισσα, συγγραφέας, απατεώνας. Γιατί πώς λέγεσαι όταν κοροϊδεύεις όλο το βασίλειο, τις φίλες και την οικογένειά σου; Εκτός από ψεύτρα, λέμε τώρα. Γιατί δεν είπα μόνο ψέματα, έφτιαξα μια ολόκληρη περσόνα για να γράφω τα εμετικά ρομάντζα που αναγκάστηκα να γράφω. Την απόπειρα δολοφονίας της ανταγωνίστριάς μου δεν θα την αναφέρω καν. Ήμουν τύφλα κι έτσι κι αλλιώς απέτυχε,...
Ζωή με Πίστωση, είναι να ζεις με τα λεφτά των τραπεζών, καλύπτοντας μόνο βασικές ανάγκες σου, να τις ξεπληρώνεις με δόσεις, σε βάθος χρόνου και κυρίως να το κάνεις με δικά τους λεφτά πάλι! Η πραγματική ιστορία των περιπετειών ενός υπαρκτού ανθρώπου. Θα τον ακολουθήσουμε στις πολλές διαδοχικές προσπάθειες του να αποκατασταθεί επαγγελματικά & οικονομικά και με ποιο...
Ζωή με Πίστωση, είναι να ζεις με τα λεφτά των τραπεζών, καλύπτοντας μόνο βασικές ανάγκες σου, να τις ξεπληρώνεις με δόσεις, σε βάθος χρόνου και κυρίως να το κάνεις με δικά τους λεφτά πάλι! Η πραγματική ιστορία των περιπετειών ενός υπαρκτού ανθρώπου. Θα τον ακολουθήσουμε στις πολλές διαδοχικές προσπάθειες του να αποκατασταθεί επαγγελματικά & οικονομικά και με ποιο...
Από την αρχή της γνωριμίας με τον Λούκα, η Κάτια φαινόταν αγιάτρευτα ερωτευμένη μαζί του... Ο έρωτας που βασανίζει μια νεαρή γυναίκα εν μέσω μιας σύγχρονης δυστοπίας θα γίνει αφορμή για να ανοίξουν ξανά μία μία μικρές ιστορίες ανθρώπων. Ο καθένας από αυτούς θα παίξει υποδειγματικά τον ρόλο του πρωταγωνιστώντας σε επεισόδια και εξομολογήσεις που θα δημιουργήσουν μα...
Από την αρχή της γνωριμίας με τον Λούκα, η Κάτια φαινόταν αγιάτρευτα ερωτευμένη μαζί του... Ο έρωτας που βασανίζει μια νεαρή γυναίκα εν μέσω μιας σύγχρονης δυστοπίας θα γίνει αφορμή για να ανοίξουν ξανά μία μία μικρές ιστορίες ανθρώπων. Ο καθένας από αυτούς θα παίξει υποδειγματικά τον ρόλο του πρωταγωνιστώντας σε επεισόδια και εξομολογήσεις που θα δημιουργήσουν μα...
“They have told me that this was what I had been wearing back in Smyrna, Sofia. The man who saved me handed it over to the Orphanage when he left me there; it was the only testimony of my origins. The Administration gave it to me upon my leaving the Institution to find my own way in life. This is the only token of my family. Just a name, which may be mine or my savior’s family or even some...
“They have told me that this was what I had been wearing back in Smyrna, Sofia. The man who saved me handed it over to the Orphanage when he left me there; it was the only testimony of my origins. The Administration gave it to me upon my leaving the Institution to find my own way in life. This is the only token of my family. Just a name, which may be mine or my savior’s family or even some...
Χρονικό κάποιας ζωής Χρόνο μετά, είχε νυχτώσει, ο Κωνσταντής γύριζε κουρασμένος στο φοιτητικό του δωμάτιο στην οδό Δημοτικού Νοσοκομείου. Στο απεναντινό πεζοδρόμιο επί της οδού Αγίου Δημητρίου και από ικανή απόσταση, τέτοια που, ήταν σίγουρος, του εξασφάλιζε την κάλυψη και την αυτοπροστασία του, είδε τον Πρόθυμο να κουβεντιάζει με τους δύο άνδρες του Σπουδαστικού της...
Χρονικό κάποιας ζωής Χρόνο μετά, είχε νυχτώσει, ο Κωνσταντής γύριζε κουρασμένος στο φοιτητικό του δωμάτιο στην οδό Δημοτικού Νοσοκομείου. Στο απεναντινό πεζοδρόμιο επί της οδού Αγίου Δημητρίου και από ικανή απόσταση, τέτοια που, ήταν σίγουρος, του εξασφάλιζε την κάλυψη και την αυτοπροστασία του, είδε τον Πρόθυμο να κουβεντιάζει με τους δύο άνδρες του Σπουδαστικού της...
The book presents the story of an American football player, the story of Jerome Coehlo Eduardo Hormigo, a former football star who is now convicted of murder. In a prison cell, he faces internal and external struggles as he deals with his crime, those around him, and the consequences of his actions until his final act, his suicide.
An autobiographical narrative of Jerome Hormigo, a...
The book presents the story of an American football player, the story of Jerome Coehlo Eduardo Hormigo, a former football star who is now convicted of murder. In a prison cell, he faces internal and external struggles as he deals with his crime, those around him, and the consequences of his actions until his final act, his suicide.
An autobiographical narrative of Jerome Hormigo, a...
Ένα αιματηρό δυστύχημα στο μακρινό 2003 και ένα ατύχημα στο σήμερα ενώνουν ανθρώπους, πλέκοντας τα βήματά τους σε ένα παράξενο γαϊτανάκι που οδηγεί σε αλυσιδωτές ανατροπές. Κρίνη. Άρτεμη. Φοίβος. Απόλλωνας. Μια μαθήτρια που ονειρεύεται το μέλλον της δίχως να γνωρίζει τα σχέδια της μοίρας. Μια ανερχόμενη δημοσιογράφος που μάχεται ως το τελευταίο λεπτό για να ορίσει η ίδια το...
Ένα αιματηρό δυστύχημα στο μακρινό 2003 και ένα ατύχημα στο σήμερα ενώνουν ανθρώπους, πλέκοντας τα βήματά τους σε ένα παράξενο γαϊτανάκι που οδηγεί σε αλυσιδωτές ανατροπές. Κρίνη. Άρτεμη. Φοίβος. Απόλλωνας. Μια μαθήτρια που ονειρεύεται το μέλλον της δίχως να γνωρίζει τα σχέδια της μοίρας. Μια ανερχόμενη δημοσιογράφος που μάχεται ως το τελευταίο λεπτό για να ορίσει η ίδια το...