ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΜΕ - ΠΩΣ ΤΟ 2015 ΤΟ «ΝΑΙ» ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ «ΌΧΙ»
      ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΜΕ - ΠΩΣ ΤΟ 2015 ΤΟ «ΝΑΙ» ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ «ΌΧΙ»
      ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΜΕ - ΠΩΣ ΤΟ 2015 ΤΟ «ΝΑΙ» ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ «ΌΧΙ»

      ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΜΕ - ΠΩΣ ΤΟ 2015 ΤΟ «ΝΑΙ» ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ «ΌΧΙ»

      Review (0)
      16,20 €
      18,00 €
      Έκπτωση 1,80 €
      με ΦΠΑ
      πολιτική επιστροφών14Παράδοση σε 2 - 3 ημέρες
      Διαθέσιμο σε 1 - 3 ημέρες
      Το βιβλίο ερευνά τον ρόλο των ΜΜΕ στα σύγχρονα δηµοψηφίσµατα, ιδιαίτερα εκείνα που αφορούσαν τις σχέσεις ορισµένων χωρών µε την Ε.Ε. Εξετάζονται κυρίως τα δηµοψηφίσµατα σε Ιρλανδία (2008), Μ. Βρετανία (2016), Ιταλία (2016) και Ελλάδα (2015). Ιδιαίτερη έµφαση δίνεται στο ελληνικό δηµοψήφισµα, καθώς το ερχόµενο καλοκαίρι συµπληρώνονται 10 χρόνια από τη διεξαγωγή του. Για τον σκοπό αυτό αξιοποιούνται τα αποτελέσµατα έρευνας για τη στάση των ΜΜΕ, η οποία πραγµατοποιήθηκε υπό την επιστηµονική ευθύνη...
      ποσότητα
      Write your review

      EU3234363840424446USXX5XSSMLXLXXLXXLArm Length6161,56262,56363,56464,5Bust Circumference8084889296101106111Waist Girth6165697377828792Hip Circumference87919599103108113118

      Το βιβλίο ερευνά τον ρόλο των ΜΜΕ στα σύγχρονα δηµοψηφίσµατα, ιδιαίτερα εκείνα που αφορούσαν τις σχέσεις ορισµένων χωρών µε την Ε.Ε. Εξετάζονται κυρίως τα δηµοψηφίσµατα σε Ιρλανδία (2008), Μ. Βρετανία (2016), Ιταλία (2016) και Ελλάδα (2015). Ιδιαίτερη έµφαση δίνεται στο ελληνικό δηµοψήφισµα, καθώς το ερχόµενο καλοκαίρι συµπληρώνονται 10 χρόνια από τη διεξαγωγή του. Για τον σκοπό αυτό αξιοποιούνται τα αποτελέσµατα έρευνας για τη στάση των ΜΜΕ, η οποία πραγµατοποιήθηκε υπό την επιστηµονική ευθύνη του συγγραφέα µε οµάδα συνεργατών του. Ακολούθως, αναλύεται η αντίφαση µεταξύ της στάσης των κυρίαρχων ΜΜΕ, τα οποία υποστήριξαν εντόνως το «Ναι», και της στάσης του εκλογικού σώµατος το οποίο τελικώς ψήφισε µε µεγάλη πλειοψηφία υπέρ του «Όχι».
      ΤΟΠΟΣ
      9789604995240

      Χαρακτηριστικά

      ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
      ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΛΕΙΟΣ
      ΓΛΩΣΣΑ ΒΙΒΛΙΟΥ
      ΕΛΛΗΝΙΚΑ

      Ειδικοί αριθμοί αναφοράς

      ean13
      9789604995240
      Νέο

      No customer reviews for the moment.

      Write your review
      ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΜΕ - ΠΩΣ ΤΟ 2015 ΤΟ «ΝΑΙ» ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ «ΌΧΙ»

      16 ακόμα προϊόντα στην ίδια κατηγορία:

      ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΜΕ - ΠΩΣ ΤΟ 2015 ΤΟ «ΝΑΙ» ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ «ΌΧΙ» - εξωφυλλο

      ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΜΕ - ΠΩΣ ΤΟ 2015 ΤΟ «ΝΑΙ» ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ ΚΑΛΠΕΣ «ΌΧΙ»

      16,20 €
      18,00 €
      Έκπτωση 1,80 €
      με ΦΠΑ
      πολιτική επιστροφών14Παράδοση σε 2 - 3 ημέρες