• Νέο
    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ
    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ
    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ

    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ

    Review (0)
    85,50 €
    95,00 €
    Έκπτωση 9,50 €
    με ΦΠΑ
    πολιτική επιστροφών14Παράδοση σε 2 - 3 ημέρες
    Διαθέσιμο σε 1 - 3 ημέρες
    Βασισμένο στις σύγχρονες θεωρίες και πρακτικές του μάρκετινγκ, το βιβλίο ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Από τις Βασικές Αρχές στις Σύγχρονες Προκλήσεις αποτελεί ένα απαραίτητο σύγγραμμα για τους φοιτητές των διοικητικών και οικονομικών επιστημών, καθώς και για επαγγελματίες που θέλουν να ενισχύσουν τις γνώσεις τους στον τομέα. Το έργο αυτό, το οποίο συνέγραψαν εννέα καθηγητές μάρκετινγκ ελληνικών ΑΕΙ, προσφέρει μια ολοκληρωμένη και σύγχρονη προσέγγιση στην επιστήμη του μάρκετινγκ, με θεωρητικό αλλά και πρακτικό υπ...
    ποσότητα
    Write your review

    EU3234363840424446USXX5XSSMLXLXXLXXLArm Length6161,56262,56363,56464,5Bust Circumference8084889296101106111Waist Girth6165697377828792Hip Circumference87919599103108113118

    Βασισμένο στις σύγχρονες θεωρίες και πρακτικές του μάρκετινγκ, το βιβλίο ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Από τις Βασικές Αρχές στις Σύγχρονες Προκλήσεις αποτελεί ένα απαραίτητο σύγγραμμα για τους φοιτητές των διοικητικών και οικονομικών επιστημών, καθώς και για επαγγελματίες που θέλουν να ενισχύσουν τις γνώσεις τους στον τομέα. Το έργο αυτό, το οποίο συνέγραψαν εννέα καθηγητές μάρκετινγκ ελληνικών ΑΕΙ, προσφέρει μια ολοκληρωμένη και σύγχρονη προσέγγιση στην επιστήμη του μάρκετινγκ, με θεωρητικό αλλά και πρακτικό υπόβαθρο. Η μελέτη του μάρκετινγκ διανθίζεται μέσα από πλήθος παραδειγμάτων και αναλύσεων που βασίζονται στην ελληνική πραγματικότητα. Με αυτόν τον τρόπο, οι αναγνώστες έχουν τη δυνατότητα να κατανοήσουν πώς οι παγκόσμιες αρχές του μάρκετινγκ εφαρμόζονται και προσαρμόζονται στο ελληνικό επιχειρηματικό περιβάλλον. Ειδικά επιλεγμένα case studies από την ελληνική αγορά βοηθούν στην εμπέδωση των εννοιών και των στρατηγικών που αναλύονται σε κάθε κεφάλαιο. Το βιβλίο καλύπτει ένα ευρύ φάσμα θεμάτων, από τις βασικές αρχές της αγοραστικής συμπεριφοράς, τη στρατηγική τοποθέτηση, μέχρι και τις σύγχρονες τάσεις στην ψηφιακή εποχή του μάρκετινγκ. Η σαφής και μεθοδική προσέγγισή του το καθιστά ιδανικό βοήθημα για τη διδασκαλία και την εκμάθηση του μάρκετινγκ. Είτε ως οδηγός για τους σπουδαστές είτε ως σημείο αναφοράς για τους επαγγελματίες, το ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Από τις Βασικές Αρχές στις Σύγχρονες Προκλήσεις αποτελεί ένα απαραίτητο εργαλείο για την κατανόηση και εφαρμογή των θεμελιωδών αρχών του μάρκετινγκ στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο.
    9789606456503

    Χαρακτηριστικά

    Συγγραφέας
    ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
    Γλώσσα
    ΕΛΛΗΝΙΚΑ

    Ειδικοί αριθμοί αναφοράς

    ean13
    9789606456503
    Νέο

    No customer reviews for the moment.

    Write your review
    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ

    16 ακόμα προϊόντα στην ίδια κατηγορία:

    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ - εξωφυλλο

    ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΣΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ

    85,50 €
    95,00 €
    Έκπτωση 9,50 €
    με ΦΠΑ
    πολιτική επιστροφών14Παράδοση σε 2 - 3 ημέρες