• Νέο
    ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
    ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ
    ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ

    ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ

    Review (0)
    36,00 €
    40,00 €
    Έκπτωση 4,00 €
    με ΦΠΑ
    πολιτική επιστροφών14Παράδοση σε 2 - 3 ημέρες
    Διαθέσιμο σε 1 - 3 ημέρες
    Η τρίτη και επαυξημένη έκδοση του Βιβλίου Το Μάρκετινγκ στην Τέχνη ήταν κάτι που αναμενόταν από καιρό. Το κλασικό και επιδραστικό αυτό κείμενο, που άνοιξε νέους δρόμους την εποχή της πρώτης έκδοσής του, καλύπτει, σε βάθος που παραμένει ασυναγώνιστο, τις βασικές έννοιες περί μάρκετινγκ και διαχείρισης στους χώρους της τέχνης και της πολιτισμικής κληρονομιάς. Με έμφαση σε διεθνείς μελέτες περίπτωσης, πρακτικά παραδείγματα και ερωτήσεις για συζήτηση από μια συγγραφική ομάδα με πλούσια εμπειρία σ...
    ποσότητα
    Write your review

    EU3234363840424446USXX5XSSMLXLXXLXXLArm Length6161,56262,56363,56464,5Bust Circumference8084889296101106111Waist Girth6165697377828792Hip Circumference87919599103108113118

    Η τρίτη και επαυξημένη έκδοση του Βιβλίου Το Μάρκετινγκ στην Τέχνη ήταν κάτι που αναμενόταν από καιρό. Το κλασικό και επιδραστικό αυτό κείμενο, που άνοιξε νέους δρόμους την εποχή της πρώτης έκδοσής του, καλύπτει, σε βάθος που παραμένει ασυναγώνιστο, τις βασικές έννοιες περί μάρκετινγκ και διαχείρισης στους χώρους της τέχνης και της πολιτισμικής κληρονομιάς. Με έμφαση σε διεθνείς μελέτες περίπτωσης, πρακτικά παραδείγματα και ερωτήσεις για συζήτηση από μια συγγραφική ομάδα με πλούσια εμπειρία στον τομέα τnς διαχείρισης της Τέχνης, το βιβλίο απευθύνεται τόσο σε φοιτητές όσο και σε επαγγελματίες που ενδιαφέρονται για τις βέλτιστες πρακτικές που ακολουθούνται στον κλάδο. Ενημερωμένη με εκτενείς προσθήκες οι οποίες αντικατοπτρίζουν τις δραματικές αλλαγές που έχουν επέλθει στον κλάδο, η ανά χείρας έκδοση συνδυάζει θέματα οργανισμών και διαχείρισης, αναδεικνύοντας τις βαθύτερες συνδέσεις ανάμεσα στη λειτουργία μάρκετινγκ και σε γενικότερα οργανωσιακά ζητήματα. Στα θέματα που εξετάζει η εκτενώς ενημερωμένη και αναθεωρημένη τρίτη έκδοση περιλαμβάνονται: • Η διαφορετικότητα κοινού και η ανάπτυξη κοινού • Ο αντίκτυπος των ψηφιακών τεχνολογιών στον κλάδο • Μια διερεύνηση τnς ολοένα και πιο σύνθετης σχέσης ανάμεσα στη δημόσια και την ιδιωτική χρηματοδότηση των Τεχνών • Ζητήματα δεοντολογίας και βιωσιμότητας για τους υπεύθυνους μάρκετινγκ Τέχνης • Οι αλλαγές πολιτιστικής πολιτικής που έχουν επέλθει στον κλάδο Η επανέκδοση του σημαντικού αυτού κειμένου έρχεται για να συνδράμει ως πολύτιμος οδηγός για φοιτητές, διδάσκοντες και επαγγελματίες του χώρου της Τέχνης. Συγγραφείς: Liz Hill, Catherine OSullivan, Terry OSullivan, Brian Whitehead
    9789604911516

    Χαρακτηριστικά

    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ
    ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΕΡΓΟ
    ΓΛΩΣΣΑ ΒΙΒΛΙΟΥ
    ΕΛΛΗΝΙΚΑ

    Ειδικοί αριθμοί αναφοράς

    ean13
    9789604911516
    Νέο

    No customer reviews for the moment.

    Write your review
    ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ

    16 ακόμα προϊόντα στην ίδια κατηγορία:

    Το μάρκετινγκ στην τέχνη - εξώφυλλο

    ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ

    36,00 €
    40,00 €
    Έκπτωση 4,00 €
    με ΦΠΑ
    πολιτική επιστροφών14Παράδοση σε 2 - 3 ημέρες