Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ 1949-2009 ΜΕΘΟΔΟΣ. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ. ΕΚΤΙΜΗΣΕΙΣ
Review (0)
28,80 €
32,00 €
Έκπτωση 3,20 €
με ΦΠΑ
πολιτική επιστροφών14Παράδοση σε 2 - 3 ημέρες
Διαθέσιμο σε 1 - 3 ημέρες
Η πεζογραφι?α του εικοστου? αιω?να δεν διαλε?γεται απλω?ς αδια?λειπτα με τον κινηματογρα?φο. Απο? την επισκο?πηση του φαινομε?νου στα επι?πεδα της Ιστορι?ας, της ιστορι?ας του κινηματογρα?φου και της ιστορι?ας της λογοτεχνι?ας προκυ?πτουν σοβαρε?ς ενδει?ξεις ο?τι η πεζογραφι?α στη δια?ρκεια του εικοστου? αιω?να διαλε?γεται κατα? προνο?μιο με τον κινηματογρα?φο, περισσο?τερο απο? ο?,τι με οποιαδη?ποτε α?λλη τε?χνη της περιο?δου.
Η δεσπο?ζουσα λειτουργι?α της αφηγηματικο?τητας στα δυ?ο αυτα? καλ...
Η πεζογραφι?α του εικοστου? αιω?να δεν διαλε?γεται απλω?ς αδια?λειπτα με τον κινηματογρα?φο. Απο? την επισκο?πηση του φαινομε?νου στα επι?πεδα της Ιστορι?ας, της ιστορι?ας του κινηματογρα?φου και της ιστορι?ας της λογοτεχνι?ας προκυ?πτουν σοβαρε?ς ενδει?ξεις ο?τι η πεζογραφι?α στη δια?ρκεια του εικοστου? αιω?να διαλε?γεται κατα? προνο?μιο με τον κινηματογρα?φο, περισσο?τερο απο? ο?,τι με οποιαδη?ποτε α?λλη τε?χνη της περιο?δου.
Η δεσπο?ζουσα λειτουργι?α της αφηγηματικο?τητας στα δυ?ο αυτα? καλλιτεχνικα? ει?δη, αλλα? και οι παρο?μοιες λειτουργι?ες του μυθιστορη?ματος και του κινηματογρα?φου σε κοινωνικο? επι?πεδο οι οποι?ες συχνα? οδη?γησαν στη μεταβι?βαση λειτουργιω?ν απο? τη μι?α τε?χνη στην α?λλη, εξασφαλι?ζουν ε?ναν α?ρρηκτο δεσμο? ανα?μεσα στο μυθιστο?ρημα και τον κινηματογρα?φο μυθοπλασι?ας πρωτι?στως, ο οποι?ος εντοπι?ζεται λιγο?τερο η? περισσο?τερο και στα α?λλα λογοτεχνικα? και κινηματογραφικα? ει?δη. Η μελε?τη της επαφη?ς της πεζογραφι?ας με τον κινηματογρα?φο στη δια?ρκεια του εικοστου? αιω?να φωτι?ζει γο?νιμα την εξε?λιξη των λογοτεχνι- κω?ν μορφω?ν αποκαλυ?πτοντας τεχνα?σματα και πειραματισμου?ς που υιοθετει? η λογοτεχνι?α στον δια?λογο? της με την δικη? της ιστορι?α και με την εποχη? της.
Ειδικο?τερα για τη νεοελληνικη? πεζογραφικη? παραγωγη? η διακαλλιτεχνικη? της θεω?ρηση υπο? το πρι?σμα του διαλο?γου της με τον διεθνη? κινηματογρα?φο υπογραμμι?ζει τις αναλογι?ες ανα?μεσα στο ελληνικο? και το δυτικο? λογοτεχνικο? παρα?δειγμα και συμβα?λλει στην ερμηνευτικη? τους προσε?γγιση αποδυναμω?νοντας σημαντικα? το αφη?γημα περι? υστε?ρησης της ελληνικη?ς πεζογραφι?ας.
Το βιβλι?ο της Να?ντιας Φραγκου?λη εισα?γει επιτυχω?ς ε?ναν νε?ο τρο?πο ανα?λυσης της σχε?σης κινηματογραφικου? – λογοτεχνικου? κειμε?νου στην ελληνικη? βιβλιογραφι?α, ενω? εμπλουτι?ζει το?σο τον χω?ρο των κινηματογραφικω?ν ο?σο και των φιλολογικω?ν σπουδω?ν.
Η πεζογραφι?α του εικοστου? αιω?να δεν διαλε?γεται απλω?ς αδια?λειπτα με τον κινηματογρα?φο. Απο? την επισκο?πηση του φαινομε?νου στα επι?πεδα της Ιστορι?ας, της ιστορι?ας του κινηματογρα?φου και της ιστορι?ας της λογοτεχνι?ας προκυ?πτουν σοβαρε?ς ενδει?ξεις ο?τι η πεζογραφι?α στη δια?ρκεια του εικοστου? αιω?να διαλε?γεται κατα? προνο?μιο με τον κινηματογρα?φο, περισσο?τερο απο? ο?,τι με οποιαδη?ποτε α?λλη τε?χνη της περιο?δου.
Η δεσπο?ζουσα λειτουργι?α της αφηγηματικο?τητας στα δυ?ο αυτα? καλ...