Η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Η περίοδος που διαβιούμε επιφέρει σωρεία αλλαγών στην καθημερινότητα, τόσο των επιχειρήσεων, όσο και των καταναλωτών. Αμφότεροι, καλούνται να χρησιμοποιήσουν νέα τεχνολογικά εργαλεία και να προσαρμοστούν στις συναλλακτικές πρακτικές της διαρκώς εξελισσόμενης Κοινωνίας της Πληροφορίας. Έτσι, καθίσταται επιτακτικότερη παρά ποτέ μια ολιστική προσέγγιση των νέων συμβατικών τύπων που ερείδονται στις τεχνολογικές εξελίξεις που επιφέρει η 4η Βιο...
Η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Η περίοδος που διαβιούμε επιφέρει σωρεία αλλαγών στην καθημερινότητα, τόσο των επιχειρήσεων, όσο και των καταναλωτών. Αμφότεροι, καλούνται να χρησιμοποιήσουν νέα τεχνολογικά εργαλεία και να προσαρμοστούν στις συναλλακτικές πρακτικές της διαρκώς εξελισσόμενης Κοινωνίας της Πληροφορίας. Έτσι, καθίσταται επιτακτικότερη παρά ποτέ μια ολιστική προσέγγιση των νέων συμβατικών τύπων που ερείδονται στις τεχνολογικές εξελίξεις που επιφέρει η 4η Βιομηχανική Επανάσταση.
Η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Η περίοδος που διαβιούμε επιφέρει σωρεία αλλαγών στην καθημερινότητα, τόσο των επιχειρήσεων, όσο και των καταναλωτών. Αμφότεροι, καλούνται να χρησιμοποιήσουν νέα τεχνολογικά εργαλεία και να προσαρμοστούν στις συναλλακτικές πρακτικές της διαρκώς εξελισσόμενης Κοινωνίας της Πληροφορίας. Έτσι, καθίσταται επιτακτικότερη παρά ποτέ μια ολιστική προσέγγιση των νέων συμβατικών τύπων που ερείδονται στις τεχνολογικές εξελίξεις που επιφέρει η 4η Βιο...