Κάποτε ζούσε σ’ ένα μεγάλο δάσος ένα μικρό, χαριτωμένο αρκουδάκι. Η μανούλα του το μεγάλωνε με πολλή στοργή, το συμβούλευε να μην κάνει κακό σε κανέναν και να δείχνει αγάπη σε όλα τα ζώα του δάσους.
Το μικρό αρκουδάκι, όμως, δεν καταλάβαινε τι είναι η «αγάπη»....
Κάποτε ζούσε σ’ ένα μεγάλο δάσος ένα μικρό, χαριτωμένο αρκουδάκι. Η μανούλα του το μεγάλωνε με πολλή στοργή, το συμβούλευε να μην κάνει κακό σε κανέναν και να δείχνει αγάπη σε όλα τα ζώα του δάσους.
Το μικρό αρκουδάκι, όμως, δεν καταλάβαινε τι είναι η «αγάπη»....
Η τυχαία ανεύρεση μιας ταμπακιέρας μ’ έναν κρυμμένο χάρτη, θα γίνει αφορμή για τον αμερικανό γόη Γουίλμπουρ Σμιθ να ξεκινήσει ένα ταξίδι αναζήτησης, που θα τον φέρει από το Μιλγουόκι της Αμερικής στη Βέροια και πίσω στα χρόνια της γερμανικής κατοχής. Κατά τη διάρκεια της αναζήτησης αυτής και καθώς το νήμα της ιστορίας ξετυλίγεται, η ταμπακιέρα γίνεται όχημα μνήμης φέρνοντας στο φως πρόσωπα και...
Η τυχαία ανεύρεση μιας ταμπακιέρας μ’ έναν κρυμμένο χάρτη, θα γίνει αφορμή για τον αμερικανό γόη Γουίλμπουρ Σμιθ να ξεκινήσει ένα ταξίδι αναζήτησης, που θα τον φέρει από το Μιλγουόκι της Αμερικής στη Βέροια και πίσω στα χρόνια της γερμανικής κατοχής. Κατά τη διάρκεια της αναζήτησης αυτής και καθώς το νήμα της ιστορίας ξετυλίγεται, η ταμπακιέρα γίνεται όχημα μνήμης φέρνοντας στο φως πρόσωπα και...
Μικρές ανθρώπων ιστορίες
Ανθρώπινη παράνοια, κρυμμένος πόνος, αβάσταχτη δυστυχία, μίζερη ζωή, άγνωστο ξημέρωμα, μοιραίες φιγούρες. Μεταφυσική ανησυχία, εκμετάλλευση του θείου, κωμικές εκλογικεύσεις μυστηρίων…
Αλλά και δύναμη ψυχής, ανθρώπινο μεγαλείο, αυτοθυσία, έρωτες πέρα από τόπο και χρόνο, διαχρονικές αξίες και ηθικά πρότυπα.
Μια καθημερινή διαχρονική συμπεριφορά του είδους μας, που είναι...
Μικρές ανθρώπων ιστορίες
Ανθρώπινη παράνοια, κρυμμένος πόνος, αβάσταχτη δυστυχία, μίζερη ζωή, άγνωστο ξημέρωμα, μοιραίες φιγούρες. Μεταφυσική ανησυχία, εκμετάλλευση του θείου, κωμικές εκλογικεύσεις μυστηρίων…
Αλλά και δύναμη ψυχής, ανθρώπινο μεγαλείο, αυτοθυσία, έρωτες πέρα από τόπο και χρόνο, διαχρονικές αξίες και ηθικά πρότυπα.
Μια καθημερινή διαχρονική συμπεριφορά του είδους μας, που είναι...
Σε ένα εγκαταλελειμμένο τμήμα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης εντοπίζεται το κατακρεουργημένο πτώμα ενός 56χρονου. Οι φήμες οργιάζουν και οι αρχές κάνουν ό,τι περνά απ’ το χέρι τους να κρατήσουν την ταυτότητά του μυστική. Η ανησυχία μεταξύ των βαρόνων του εγκλήματος φουντώνει και οι μέρες θυμίζουν έντονα τη Νύχτα των Φόνων, τη νύχτα που άφησε το ανεξίτηλο κόκκινο σημάδι της στη ράχη της πόλης....
Σε ένα εγκαταλελειμμένο τμήμα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης εντοπίζεται το κατακρεουργημένο πτώμα ενός 56χρονου. Οι φήμες οργιάζουν και οι αρχές κάνουν ό,τι περνά απ’ το χέρι τους να κρατήσουν την ταυτότητά του μυστική. Η ανησυχία μεταξύ των βαρόνων του εγκλήματος φουντώνει και οι μέρες θυμίζουν έντονα τη Νύχτα των Φόνων, τη νύχτα που άφησε το ανεξίτηλο κόκκινο σημάδι της στη ράχη της πόλης....
Χτύπησε τις παλάμες της και αυτόματα η Αλκήεσσα άρχισε να απαγγέλει μηχανικά κομμάτια ολόκληρα από τον Προμηθέα Δεσμώτη. «Έτσι, μπράβο! Εκπαιδεύτηκες καλά. Είδες τι κάνει ένα καλό χέρι ξύλο; Είσαι σαν την αρκούδα που χορεύει στα πανηγύρια». Η Αλκήεσσα συνέχιζε την απαγγελία, μέχρι να ακούσει την εντολή να σταματήσει. «Εγώ όμως είμαι ο αρκουδιάρης!» Συνέχισε η άλλη. «Τα χειροκροτήματα δεν τα...
Χτύπησε τις παλάμες της και αυτόματα η Αλκήεσσα άρχισε να απαγγέλει μηχανικά κομμάτια ολόκληρα από τον Προμηθέα Δεσμώτη. «Έτσι, μπράβο! Εκπαιδεύτηκες καλά. Είδες τι κάνει ένα καλό χέρι ξύλο; Είσαι σαν την αρκούδα που χορεύει στα πανηγύρια». Η Αλκήεσσα συνέχιζε την απαγγελία, μέχρι να ακούσει την εντολή να σταματήσει. «Εγώ όμως είμαι ο αρκουδιάρης!» Συνέχισε η άλλη. «Τα χειροκροτήματα δεν τα...
Η Χρυσαλλίς (1863-1866) ήταν ένα από τα σημαντικότερα αθηναϊκά περιοδικά που εκδίδονταν στο νεοσύστατο ελληνικό βασίλειο, μαζί με την Ευτέρπη και την Πανδώρα. Υπηρέτησε κι αυτή το ιδανικό του περιοδικού τύπου του 19ου αιώνα, «το τερπνόν μετά του ωφελίμου». Συνέβαλε όμως στην ανανέωση της πνευματικής κίνησης των μέσων του αιώνα με την πρωτότυπη και μεταφρασμένη λογοτεχνία που δημοσίευσε, τις...
Η Χρυσαλλίς (1863-1866) ήταν ένα από τα σημαντικότερα αθηναϊκά περιοδικά που εκδίδονταν στο νεοσύστατο ελληνικό βασίλειο, μαζί με την Ευτέρπη και την Πανδώρα. Υπηρέτησε κι αυτή το ιδανικό του περιοδικού τύπου του 19ου αιώνα, «το τερπνόν μετά του ωφελίμου». Συνέβαλε όμως στην ανανέωση της πνευματικής κίνησης των μέσων του αιώνα με την πρωτότυπη και μεταφρασμένη λογοτεχνία που δημοσίευσε, τις...
Καθώς διανύουμε την ασταθή περίοδο της δικτατορίας, η περιπλάνησή μας ξεκινά με τον εικοσάχρονο Μανώλη, έναν νεαρό από τη Νίκαια ο οποίος ολοκλήρωσε τη στρατιωτική του θητεία σε έναν παράλληλο κόσμο? αυτόν του Πολεμικού Ναυτικού. Μετά από έναν ατυχή καβγά με κάποιον οπλονόμο οδηγήθηκε σε απομάκρυνση από τον Ναύσταθμο της Σαλαμίνας και κατέληξε ως ανεπιθύμητος στο Φιλατούρι, ένα καταπράσινο...
Καθώς διανύουμε την ασταθή περίοδο της δικτατορίας, η περιπλάνησή μας ξεκινά με τον εικοσάχρονο Μανώλη, έναν νεαρό από τη Νίκαια ο οποίος ολοκλήρωσε τη στρατιωτική του θητεία σε έναν παράλληλο κόσμο? αυτόν του Πολεμικού Ναυτικού. Μετά από έναν ατυχή καβγά με κάποιον οπλονόμο οδηγήθηκε σε απομάκρυνση από τον Ναύσταθμο της Σαλαμίνας και κατέληξε ως ανεπιθύμητος στο Φιλατούρι, ένα καταπράσινο...
Μια συλλογή τεσσάρων πρωτότυπων ιστοριών μυστηρίου και τρόμου διαφορετικού ύφους. Ο συνδετικός κρίκος των διηγημάτων είναι η εσωτερική αναζήτηση μέσα από ποικίλες εμπειρίες, σχέσεις και τρόπους αντιμετώπισης του αγνώστου.
Οι ιστορίες είναι τοποθετημένες σε διάφορα περιβάλλοντα και καταστάσεις, που απαιτούν από τους πρωταγωνιστές να αναμετρηθούν με εξωτερικές προκλήσεις και εσωτερικά διλήμματα....
Μια συλλογή τεσσάρων πρωτότυπων ιστοριών μυστηρίου και τρόμου διαφορετικού ύφους. Ο συνδετικός κρίκος των διηγημάτων είναι η εσωτερική αναζήτηση μέσα από ποικίλες εμπειρίες, σχέσεις και τρόπους αντιμετώπισης του αγνώστου.
Οι ιστορίες είναι τοποθετημένες σε διάφορα περιβάλλοντα και καταστάσεις, που απαιτούν από τους πρωταγωνιστές να αναμετρηθούν με εξωτερικές προκλήσεις και εσωτερικά διλήμματα....
Ανθρώπους με αντικείμενα εσύ έχεις μπερδέψει. Αγάπη, χρησιμότητα, στα αλήθεια, τα χεις μπλέξει. Τα αντικείμενα αγαπάς, και όχι τους ανθρώπους· σκληρή και παραδόπιστη, έχεις δικούς σου τρόπους. Τους γύρω σου χειρίζεσαι, σαν αντικείμενά σου. Δεν είναι όμως άψυχα, όπως τα πράγματά σου. Εγώ είμαι ένας άνθρωπος, αν θες, ας με αγαπήσεις. Δεν είμαι αντικείμενο, να χρησιμοποιήσεις....
Ανθρώπους με αντικείμενα εσύ έχεις μπερδέψει. Αγάπη, χρησιμότητα, στα αλήθεια, τα χεις μπλέξει. Τα αντικείμενα αγαπάς, και όχι τους ανθρώπους· σκληρή και παραδόπιστη, έχεις δικούς σου τρόπους. Τους γύρω σου χειρίζεσαι, σαν αντικείμενά σου. Δεν είναι όμως άψυχα, όπως τα πράγματά σου. Εγώ είμαι ένας άνθρωπος, αν θες, ας με αγαπήσεις. Δεν είμαι αντικείμενο, να χρησιμοποιήσεις....